31 lip 2016

KOLONIE, OBOZY


Wybierając ofertę mega się cieszysz. W dniu wyjazdu jesteś podekscytowany i jeszcze bardziej zestresowany. Jak zwykle boisz się akceptacji. Poznajesz ludzi, może początkowo mało z nimi rozmawiasz, może czujecie się jakbyście się znali całe życie. Spędzasz z tymi ludźmi dużo czasu, robicie wszystko wspólnie, nawet jeśli nie macie wspólnych zainteresowań to zawsze znajdzie się temat, który was łączy - kolonie, obóz. Przecież wszyscy przyjechaliście właśnie w tym celu. Jednak pod koniec najbardziej się ze sobą zżywacie. Dlaczego zawsze pod koniec ? Wiesz, że większości z tych ludzi już nigdy nie spotkasz. Pojawili się i znikną, ale nawet bez kontaktu zostaną wspomnienia.


Wczoraj wróciłam z najlepszego obozu ♥  Choć właściwie każdy nowy co roku jest coraz lepszy ♥
(ten był moim 5). Pomimo tego iż był to obóz survivalowy na 18 osób były 4 dziewczyny ( w tym ja i moje dwie przyjaciółki) wszyscy ludzie byli niesamowici. Ogółem były 53 osoby. Każdy inny, lecz niektórzy wyglądali jak sobowtóry pewnych osób.






Gra strategiczna, tropikalna wyspa, baloniada, podchody, jeziora, siatkówka, strzelnica, tory przeszkód, bagna, budowa plecaka traperskiego, wyrób podpłomyków, tańce, mega ludzie, wychowawcy i wiele innych atrakcji.

Od czego zależą idealne kolonie ?
Przede wszystkim od  LUDZI i ORGANIZACJI CZASU




NAJLEPSZA ORGANIZACJA CZASU= NAJLEPSZE KOLONIE = BIURO ALMATUR

MIERZYN 2016 ♥ 

Dużo zdjęć niestety nie robiłam, bo byłam zajęta wszystkim innym, ale te, które mam wstawiam. Za parę dni znowu wyjeżdżam z rodziną do Rewala, więc może będzie więcej zdjęć. 


KOMENTUJESZ= MOTYWUJESZ

Wstawiajcie też linki do swoich blogów, chętnie poczytam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz