16 lip 2016

Welcome to my blog!

Witajcie na moim blogu!
Jestem Marta i mam 14 lat i pełno pomysłów w głowie.  Na początek chcę wam powiedzieć kilka słów o sobie.

Kocham wszystko, co związane ze sztuką.
  •  Muzykę- choć z pewnością nie chcieli byście słyszeć jak śpiewam,
  •  grać na gitarze uczę się od października 2015- choć średnio mi to wychodzi,
  •  rysować, tworzyć, mimo, że często coś mi nie wychodzi to dalej próbuję, bo sprawia mi to radość.
Poza tym wszystkim czego nie potrafię czasem piszę, jeżdżę na rolkach i robię zdjęcia. Mam obsesję na punkcie poduszek, zdjęć ( nie siebie, ale wszystkiego), telefonu ( od którego próbuję się od uzależnić) i muzyki.  Lubię też czytać młodzieżówki, oglądać filmy i seriale oraz wychodzić z przyjaciółmi. Nienawidzę matmy i fałszywości. Uwielbiam też język angielski i hiszpański, a w przyszłości chciała bym dużo podróżować. Jestem osobą dosyć nieśmiałą, ale przy przyjaciołach dosyć dużo gadam. Wolę siedzieć cicho niż się kłócić. Na blogu będziecie mogli znaleźć część mnie, prawdziwej mnie oraz wszystko i nic. Tak więc dowiedziałeś się czegoś o mnie, zwykła regułka, bo więcej dowiecie się w następnych postach. Jeśli tu trafiłeś zostaw po sobie jakiś ślad, chętnie poczytam inne blogi ;)