19 lip 2016

WHAT TO TAKE ON HOLIDAY

Wakacje trwają, pewnie większość z was już wyjechała, ale niektórzy mają to dopiero przed sobą. Nienawidzę pakowania, bo zawsze boję się, że czegoś zapomnę. Jednak dziś przychodzę do was z moim niezbędnikiem wakacyjnym i krótką listą.




1. Okulary przeciwsłoneczne. Niby większość o tym pamięta. Przy odrobinie szczęścia do pogody przydadzą się do każdego rodzaju wakacji. Ja moje przy długich godzinach szukania idealnych
(choć i tak nie są )  kupiłam w sinsay'u.


2. Słoik do picia. W upały trzeba pić szczególnie dużo wody, gdy znajdziecie sobie ładny słoik lub nawet odpowiedni kubek będzie wam się o wiele bardziej chciało pić.


3. Worek, o wiele wygodniejszy od plecaka i torby. Lżejszy, idealny do zabrania małej ilości rzeczy.

4.Słuchawki - czyli mój must have wszędzie, w każdym miejscu zawsze. Nałogowo słucham muzyki więc zawsze się przydają. Słuchając ulubionej piosenki wejdziemy na szczyt z lepszym nastawieniem, jeśli niezbyt lubimy góry. Na plaży miło jest słuchać szumu fal, ale czasem chcemy odpłynąć od hałasów wokół. W podróży na nudę również potrzebne.


5. Latarka. Potrzebna na campingu, ale też gdy zgubimy się w trakcie podróży.

6.Aparat ! Do uchwycenia najlepszych momentów, potem miło jest wracać do wspomnień.

7.Poduszka. - W autokarze, w samolocie czy w pociągu lepiej się zdrzemnąć by droga szybciej zleciała.

8. Coś przeciw komarom i kleszczom. Są wszędzie i nie, nie mówię tego tylko dlatego, że nienawidzę jakichkolwiek  robaków. W lecie jest ich najwięcej, a przecież lepiej nie być pogryzionym.

9. Coś na deszcz. U mnie w mieście jak na razie są nieco deszczowe wakacje :(

10. Książka, bo nawet podczas wakacji warto się przenieść w inne miejsce.


Lista moich książek dotychczas przeczytanych w te wakacje ^ mega polecam <3

To był mój niezbędnik wakacyjny, rzeczy bez, których na pewno nie wyjadę. A teraz przejdźmy do podstawowej listy. Jadę na 10 dni więc ilość będzie do tego dostosowana. Oczywiście każdemu co innego się przyda, dla niektórych jest to pewnie za dużo, ale ja już tak mam. :)

BLUZKI
* 8 z krótkim rękawem, 4 bez rękawków.
* 3 bluzy.

SPODNIE
* 2 pary jeansów,
*  4 pary legginsów ( w tym jedne 3/4 ),
* 4 pary krótkich spodenek

OGRODNICZKI, KOMBINEZON

BUTY: trampki x2, adidasy, górskie, klapki x2, dużo osób zabiera też sandały, lecz dla mnie są trochę niewygodne.
PIŻAMY - x2

BIELIZNA
w tym  DUŻO SKARPETEK.

KURTKA, najlepiej PRZECIWDESZCOWA
DRES, POLAR
Ogółem niezbyt lubię dresy, ale na koloniach survivalowych na 100% będzie to potrzebne.
CZAPKAz daszkiem na słońce.

Szlafrok ?
Różne SWETRY



RZECZY
 
Rzeczy z mojego niezbędnika

LEKI

RĘCZNIKI

TORBA/PLECAK

ŁADOWARKI

MAPA

DŁUGOPIS I KARTKA

NOŻYCZKI

PARASOL

KOC

OKULARKI DO PŁYWANIA

JEDZENIE I PICIE

TERMOS

ŚPIWÓR

ZEGAREK

TELEFON & APARAT

DOKUMENTY

PIENIĄDZE

KARTY DO GRY

PIŁKA ?





KOSMETYKI
ŻEL POD PRYSZNIC

SZAMPON & ODŻYWKA

PASTA I SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW

PŁYN DO PŁUKANIA
( bo noszę aparat )

SUCHY SZAMPON

KREM DO OPALANIA

DEZODORANT

KREMY

POMADKA

RZECZY DO MAKIJAŻU

CHUSTECZKI

 Jutro wyjeżdżam więc  gdy wrócę będzie duuużoo zdjęć <3

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz