29 sie 2016

Gimnazjum




 Chociaż już dawno chciałam coś takiego napisać dopiero teraz zebrałam się na to. Może nie jestem najlepszą osobą do opowiadania wam co powinniście a co nie, bo to wy wyrażacie swoje zdanie, ale po roku chodzenia do gimnazjum myślę, że powinnam to wreszcie z siebie wyrzucić. Jedno jest pewne, gimnazjum zmienia. To w jaki sposób zależy tylko od was, czy chcecie się tylko  otworzyć na ludzi czy wolicie skończyć tą szkołę ze wspomnieniami o paleniu po kątach itp. Otoczenie ma duży wpływ na nasze zachowanie, mimo to niektórych nie zmienia samo gimnazjum- tylko po prostu sami dostrzegają coś czego wcześniej nie widzieli i pragną to zmienić.

 CZEGO NIE MA, CZEGO NIE ROBIĆ

1.    Nie ma biegających dzieci na korytarzu, co wychodzi na dużym plusie.
 ( Czy tylko u mnie tak było?)

2. Po powrocie do szkoły lekcje nie zaczną się opowiadaniem o wakacjach, przecież 
" Wakacje się skończyły"

3. Nie podążaj za tłumem. Nauczyciele każą nam się zachowywać dojrzalej, czasem tę radę warto wykorzystać w innych okolicznościach. Palenie, picie i olewanie szkoły do niczego nie prowadzi. 
 
4.Jeśli idziesz z przyjaciółmi nie olewaj ich. 

5. Nie przyjaźnij się z każdym. Tak się nie da, bo wkrótce zostaniesz sam. 




CO NOWEGO JAK ZACZĄĆ

1. Ludzie wydają się bardziej ogarnięci, idą do swoich klas zgodnie z planem.

2.Nauczyciele każą Ci się zachowywać nie wiadomo jak dorośle.
 ( choć słyszałam, że różnie z tym  ) Ok, ale nie muszę się aż tak postarzać ?

3. Pokaż się innym z jak najlepszej strony. Zarówno nowym osobom jak i nauczycielom. Uśmiechaj się, staraj się być otwarty i nie gadaj na lekcjach. Takiego zapamiętają cię najbardziej.

4. Poznawaj nowych ludzi z innymi. 
 
5. Nawiąż dobre kontakty z ludźmi z innych klas, ale najpierw ze swoją klasą, lecz najbardziej trzymaj się ze swoją paczką.



 

 Ostatnie wakacyjne widoki ! Wykorzystajcie te dni dobrze i zacznijcie nowy rok szkolny z pozytywną energią ! 
Do następnego ! M.

 

3 komentarze:

  1. Super rady, u mnie w gimnazjum jest parę takich dzieciaków co biegają po holu jak maluchy, może przez wakacje z tego wyrośli ;DD
    Widzę ,że dopiero zaczynasz, obserwuję i liczę na rewanż. Witam w blogosferze ! ;)

    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń