18 lis 2016


Złota jesień dobiegła końca, pogoda zrobiła się bardziej zimowa, a w niektórych miejscach spadło już trochę śniegu. Zostało nam jednak przeglądanie jesiennych zdjęć w domu pod ciepłym kocem. 
Wszystkie fotki były zrobione w październiku, jak na możliwości mojego aparatu myślę, że nie jest tak źle, ale to chyba zasługa słońca i tych kolorów, które uwielbiam.














































































                                                                  Jak minął wam tydzień?
 U mnie przez długi czas było spokojnie, a teraz nauczyciele zapowiedzieli nam masę sprawdzianów i  kartkówek. Do tego do biblioteki szkolnej doszła masa nowych książek, które muszę przeczytać<3
Zdecydowałam się również podjąć wyzwanie BLOGMAS 2016- wszystkie szczegóły  TUUU
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować przynajmniej połowę. Tak więc grudzień, ostatni miesiąc 2016 zapowiada się strasznie pracowicie !
                                                Czekacie już na zimę?  Co sądzicie o zdjęciach?
M.

32 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne! Ja na zimę nie czekam- nie lubię tej pory roku oj nie :)
    Zapraszam Cię do mnie na wpis- w niedziele pojawi się rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety u mnie zimy jeszcze nie widac >: A ja to uwielbiam i z niecierpliwoscia czekam na święta. Zdjęcia, które pokazałaś są naprawdę klimatyczne.Idealnie obrazują jesień, która tak naprawdę już od nas odchodzi. U mnie tak rzadko jest śnieg!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tęsknię za tą złotą jesienią *.* Miejmy nadzieję, że na święta również będziemy mieć choć trochę śniegu :)

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze śniegu nie ma, ale akurat moje miejsce zamieszkania znajduje się pobliżu... Ech, nieważne :P
    Podoba mi się piąte zdjęcie. Jest naprawdę klimatyczne i cudowne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny klimat zdjęć! Ogólnie fajny pomysł na posta:)
    Pozdrawiam:)

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesień i mam nadzieję, że zima prędko nie nadejdzie. Nie przesadzajmy, w końcu mamy jeszcze jeden miesiąc tej pory roku. Śliczne zdjęcia. :)

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, kocham jesień, najpiękniejsza i najbardziej barwna pora roku <3
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty! Jesień u Ciebie jest cudowna <3
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nieee ja nie chce zimy, nie przekonuje mnie jakos perspektywa tego mrozu i sniegu ;d
    a co do zdjec- jak zwykle swietnie wykonane :)


    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuuper zdjęcia 🙌
    http://brunettefire.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nie lubię jesieni, ale na zdjęciach wyszła Ci pięknie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Czekam z niecierpliwością na zimę :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koooocham jesień <3 bardzo fajne zdjęcia ;)

    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, w niektórych by wyglądało rewelacyjnie jak by tło było rozmyte ;) Oraz może jakieś filtry? Ogólnie piękne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień oraz zimę chyba najbardziej ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  16. Unikaj używania lampy błyskowej przy takiego typu zdjęciach, bardzo robią się wtedy płaskie i sztuczne :)
    ale praktyka czyni mistrza! :)

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre zdjęcia są bardzo ładne! Jednak lampa błyskowa czasami je psuła :<
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. W tym roku nie miałam okazji zrobić dobrych zdjęć bo przez cały październik u mnie lało.
    NOWY ADRES BLOGA : http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Już tęsknie za jesienią, a jeszcze całkowicie się nie skończyła. Na zimę ani trochę nie czekam. Bardzo nie lubię tej pory roku, już wiosna jest lepsza :D Zdjęcia bardzo mi się podobają. Ciekawy pomysł aby zrobić zdjęcia liściom w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, naprawdę <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, naprawdę pięknie jesienne :) nie przepadam za jesienią, chciałabym już zimę i święta, uwielbiam ten okres i nie mogę się go doczekać! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żałuję, że nie udało mi się zrobić żadnych jesiennych zdjęć. Może za rok! A co do tej zimy - wcale na nią nie czekam, najbardziej chciałabym przespać te zimne pory roku i obudzić się na wiosnę :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia niesamowite! Żałuję, że nie mam okazji zrobić takich dzieł sztuki!<3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog i notka! Obserwuję i zapraszam również do zaobserwowaniamojego bloga! :)
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń