26 lis 2016

LIST DO MIKOŁAJA!


Każdego dnia  mam coraz więcej nauki, na dodatek nowe książki w bibliotece przemawiają do mnie "Przeczytaj mnie". Pogoda nie pozwala mi już wychodzić tak często, mimo to jednak trochę się rozleniwiłam. Przeglądając blogi natknęłam się na wyzwanie BLOGMAS INFO TU. Święta to jeden z najbardziej wyjątkowych okresów w roku, ciągle na nie czekam, mimo to nie czuję jeszcze ich magii, może dlatego, że nie widać śniegu (kiedy ostatnio w święta widziałam śnieg? Chyba prędzej na Wielkanoc ), w moim domu nie ma jeszcze świątecznych ozdób, a w sklepach w ciągu ostatniego miesiąca rzadko bywałam. 
Wszystkie Vlogmasy, Blogmasy zaczynają się zazwyczaj 1 grudnia, jednak ja zaczynam już dziś. Mam nadzieję, że uda mi się przynajmniej połowę wyzwań zrealizować. Zaczynamy od Listu do Mikołaja!


Drogi Mikołaju!
Muszę przyznać, że dawno tak "typowo" do Ciebie nie pisałam.
Trochę się od tego czasu pozmieniało, w tym roku nie poproszę Cię o lalkę Monster High, Winx, książkę o zwierzakach czy coś w tym rodzaju (jednak dalej kocham czytać). Poza tym dalej jestem tą samą Martą, tylko bez okularów Pottera, grzywki i warkoczyków. 
Może trochę bardziej dojrzalszą( dobra, nie oszukujmy się, dalej sercem jestem dzieckiem). 
Od tego czasu spełniło się dużo moich marzeń, a kolejne stoją w kolejce do zrealizowania.
A co tam u Ciebie?
Poniżej przedstawiam Ci listę rzeczy, które chciała bym dostać. Oczywiście to tylko propozycje :D

1.Książki:
"November 9", ponieważ uwielbiam twórczość Colleen Hoover.
 KLIK
 
 "Chemia naszych serc", młodzieżówki to zdecydowanie mój ulubiony rodzaj książek.

2.Płyty:
*Imagine Dragons- Night Visions
 

*Arctic Monkeys  

 
3. Pomadka matowa z Golden Rose
 Ostatnio strasznie polubiłam pomadki, kolory nude są moimi ulubionymi, jednak z Golden Rose wolała bym coś z odcieni 01, 03. Kylie też są cudowne, ale uważam, że później przyjdzie na nie czas, bo najpierw wolę wypróbować tańsze.


4.Poduszki, kocyki, kapcie
Każdy kto mnie zna wie, że w moim pokoju poduszek nigdy nie za dużo, każdego rodzaju, 
 a koce i wszystkie inne miękkie rzeczy także uwielbiam!

5. Narzuta na łóżko w kratę
Ostatnio gdy przyłożyłam do łóżka szalik w kratę idealnie pasował,  niestety innej nie widziałam nigdzie, ale coś w tym rodzaju.

6. Sweter z wiązaniem
Robiąc porządki w szafie zauważyłam, że nie mam żadnego typowego swetra, a są takie śliczne.
Czerwone, bordowe i czarne najładniej się prezentują!

7. Szczęście, zdrowie dla mojej rodziny i przyjaciół- podstawowe rzeczy,
 ale najważniejsze, których nie da się kupić.



A wy co chcielibyście na Mikołaja?  Czekacie już na święta? Co sądzicie o wyzwaniu?

Do następnego!
M.

33 komentarze:

  1. Nareście jest ktoś, kto nie ma wygórowanych wymagań od rodziców... Najbardziej mnie wkurza to jak 13 latki piszą że chcą Iphone`a, Ipada, torebka od jakiegoś projektanta itp... Kocyki i poduszki są świetne na święta ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo płytę Arctic Monkey bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała tylko książki :D Może głównie, bo sweter też się przyda ;)
    Podobno ta zima ma być wyjątkowo zimna i śnieżna, więc może uda nam się zobaczyć ten śnieg, byle ni zamienił się od razu w tą okropną breję!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy też bym chciała, które zostały tu wymienione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wystarczy dać dobrą książkę i jestem szczęśliwa ;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  6. List do Mikołaja! Ale uroczo *.*
    Też muszę się zastanowić nad takim powrotem do czasów dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie fajne :) Ja klimat świąt tak trochę czuje, ale do nich mamy jeszcze z miesiąc. Super, że zaczynasz tą serię już w listopadzie, będzie u mnie takim wprowadzeniem do tego całkowitego klimatu świąt. Sama nie wiem co bym chciała dostać od Świętego Mikołaja, coś na pewno ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, wartości abstrakcyjne tak naprawdę są najważniejsze, zdrowie, szczęście, o to zawsze proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak szczerze to sama nie wiem, co chciałabym dostać. Zawsze miałam tyle próśb, życzeń, marzeń, a teraz to wszystko gdzieś wyparowało. To, co dostanę, to z tego będę zadowolona, a pamiętajmy, że zawsze najważniejsze jest szczęście i zdrowie :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja bym chciała tyle dostać, że mój mikołaj musiałby być milionerem. Tak na poważnie to najbardziej chciałabym dostać aparat na zęby aczkolwiek najważniejsze jest zdrowie, szczęście i miłość ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem w sumie co bym chciała dostać. Chociaż wiem, iphone! Telefon który piękne robi zdjęcia(uwielbiam piekna zdjecia) i ogólnie nie ma nic ssobie do zarzucenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tutaj pięknie i świątecznie <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, Imagine Dragons to życie <3

    annacecyliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  14. So nice...I like your blog.^^

    Maybe follow each other on gfc

    Let me know follow you then back.

    bye :)
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy :), tak jak sam post. Chętnie dostałabym podobne rzeczy, ale tak szczerze nawet nie myślałam o tym co chciałabym dostać. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciepły kocyk na zimę - zdecydowany MUST HAVE! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a lovely post, it's a great inspiration. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysły, nie pamiętam już, kiedy to się pisało listy do Mikołaja... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mi Mikołaj mógłby przynieść nowy telefon:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna lista. Mam nadzieje, ze cos z niej dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszystkie produkty do ust od Golden Rose <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne pomysły na prezenty! Trzymam kciuki żebyś dostała to wszystko! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Imagine Dragons! Chyba byśmy się polubiły, haha.
    Fajne pomysły na prezenty... Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja sama nie wiem co chcę na święta. Niczego mi tak za bardzo nie potrzeba bo wystarczy mi to co mam.

    Może wpadniesz do mnie? Będzie mi miło.
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny post sama chyba taki przygotuje <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha, chciałabym zobaczyc Cie w okularach Pottera, warkoczykach i grzywce :D Świetny list!♥
    Obyś dostała to o czym marzysz od mikołaja!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  29. Hojny musi być ten Mikołajek! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń