23 gru 2016

*PIERNICZKI*PLAYLISTA*DIY*

Jak większość z was wie miałam zamiar zrobić  połowę postów z wyzwania Blogmas. Czas mija za szybko, a przez szkołę nie udało mi się tego zrealizować, przynajmniej teraz wiem, że z rok będę musiała wszystko przygotować z dużym wyprzedzeniem. Jeszcze w środę na ostatniej godzinie pisałam sprawdzian.
Wczoraj natomiast miałam wigilię klasową i występ- czyli jedną z straszniejszych chwil mojego życia, ponieważ jako jedna z wielu osób przyszłam wcześnie rano na próbę kazali mi i moim 2 koleżankom wziąć mikrofony, a reszta śpiewała bez nich. Nie mam pojęcia jak to wyszło, ale nigdy więcej. Pociesza mnie jedynie fakt, że na występie były osoby gorzej śpiewające, a mnie zagłuszyła moja koleżanka, która cudownie śpiewa. Bez zbędnego przedłużania zapraszam was na duży świąteczny post!

 
PIERNICZKI PRZEPIS

*1,5 kg mąki
*0,5 kg miodu
*0,5 kg cukru
*0,25 kg masła
*0,25 kg margaryny
*5 jaj
*6 łyżek kakao
*3 małe łyżeczki sody oczyszczonej
*2 łyżeczki proszku do pieczenia
marmolada
1.Miód, cukier, margarynę i masło rozpuścić na małym ogniu ciągle mieszając.
2.Po wystudzeniu dodać kakao, przyprawy, na końcu mąkę. Wszystko mieszamy mikserem.
3.Pozostawiamy to przykryte na 3 doby w lodówce. 
4.Rozwałkujemy posypując mąką.
5. Nadajemy kształt, pieczemy (7-8' w temp. 150 stopni).  6.Zlepiamy po 2, w środek smarujemy marmoladę. 
7.Polewamy polewą
np.
25dag margaryny
20dag cukru
2 łyżki wody
3 dag kakao
Wszystko rozpuścić^
8. Teraz tylko już ozdabiamy według własnych upodobań.
GOTOWE!
Muszę przyznać, że to przepis mojej cioci, więc wszystkiego pewna nie jestem. Większość  pierniczków dekorował mój brat, nie wyglądają jakoś idealnie, ale smakują zdecydowanie lepiej.







 DIY

Jedne z prostszych DIY, które chyba każdy potrafi wykonać. Potrzebujemy tylko styropianowych bombek, cekin i szpilek, a także dużo cierpliwości.





Spędźcie ten czas jak najlepiej, w spokoju wśród bliskich i odstawcie na chwilę wszystkie portale społecznościowe, niepotrzebne czynności. Po prostu cieszcie się chwilą!
Macie jakieś szczególne tradycje świąteczne?

DO NASTĘPNEGO!  WESOŁYCH ŚWIĄT!

10 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś smaka!
    Super te pomysły:)
    To prawda czas leci szybko, zdecydowanie za szybko!
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się ja też nie zdążyłam zrobić wszystkiego co zaplanowałam, ale fajnie że wpadłaś na pomysł zrobienia 3 w 1.
    Wesołych Świąt kochana! ❤
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki przekładane marmoladą muszą być pyszne :) U mnie zawsze królują bez takich dodatków jedynie na wierzchu coś się daje.
    Wesołych Świąt! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na bombkę!
    Te pierniczki wyglądają przepysznie :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierniczki i bombki są mega :D sama mam dwie takie bombki. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkiego co najlepsze :)
    Świetne diy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie pyszniutkie pierniczki :D CUDO!
    udanego ostatniego dnia świątecznego :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, pierniczki z marmoladą! Z chęcią bym spróbowała. Polecam też pierniczki z nutellą :)
    Fajny pomysł na bombkę, ale z pewnością pracochłonny.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie będę musiała wypróbować ten przepis ^^ Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń