31 gru 2016

Podsumowanie 2016



Już od paru dni wszędzie widać tylko podsumowania roku. Muszę przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych tematów, uwielbiam czytać takie posty.
2016 był rokiem pełnym zmian, dalszego odkrywania samej siebie.
Czy coś się zmieniło? Pewnie, że tak, ale raczej tak bardzo tego nie odczuwam. Na pewno nauczyłam się ograniczać zaufanie do niektórych 
Jednym z większych wydarzeń tego roku było założenie tego bloga. Miejsca, którego od dawna potrzebowałam. Mały zakątek w oddali internetu, a daje tak dużo. To jakby rozbudowany pamiętnik, który dodaje mi chęci do wszystkiego, głownie przez wasze komentarze.
 Postanowiłam aż 12 rzeczy (chodziło mi też o 12 miesięcy). Były to postanowienia, ale też rzeczy, które wiedziałam, że się wydarzą, więc uważam to za trochę bezsensowne. Przedstawię wam kilka, bo większość jest dosyć osobista.


Założyłam sobie, że:
1. Przeczytam 25 książek Problemu nie było, uwielbiam czytać. Chciałam sobie założyć cel i go dotrzymać, ponieważ zazwyczaj nie liczyłam. Przeczytałam 40. A serie tego roku to na pewno: Rywalki, Wybrani i Harry Potter.
Zacznę może od Harrego Pottera. Większość z was pewnie zaraz sobie pomyśli, kim jestem i jak mogłam itd. Może to dziwne, ale Pottera zaczęłam czytać dopiero w połowie grudnia. Obecnie jestem po 4 części. dużo dopiero przede mną. Niestety 5 dostanę w styczniu jak wrócę do szkoły. Dwa dni. Więcej nie mówię, bo na pewno ukaże się osobny post.
Rywalki- seria, którą przeczytała nawet moja przyjaciółka, która nienawidzi czytać. Stwierdziła, że czytanie jest strasznie, ale historia genialna. Rywalki pochłonęłam w kwietniu (Koronę później) i kilka dni zajęło mi zrozumienie, że to koniec. Zakończenie czytałam chyba milion razy.
Wybrani- pamiętałam tę książkę, z reklam gdy jeszcze Ewelina Lisowska ją polecała. W tym przypadku okładka mnie nie zachęciła, bo jestem osobą, która prawie wszystkiego się boi. Jednak strasznie mnie wciągnęła. Nigdy nie sądziłam, że właśnie t a osoba będzie szpiegiem. 
 2. Schudnę 5-7 kg. 
Standardowe postanowienie, które prawie co roku każdy sobie zakłada.  Mi w dalszym ciągu się przyda. Spełniłam je tylko w połowie, bo zruciłam 3 kg. U mnie bywa różnie. Małymi kroczkami do celu.  Chociaż w jakimś stopniu moje zwyczaje jedzeniowe na pewno się też poprawiły.
3. Założę bloga
Jak widzicie udało się, jestem tu teraz, piszę i tworzę to co chcę. W prawdzie zabrałam się do tego dopiero w lipcu i wszystko nie jest dokładnie tak jakbym chciała, ale blog się rozwija i jest coraz lepiej.
4. Będę mieć własny pokój
Właśnie to jedno z wydarzeń, które wiedziałam, że i tak się zdarzy. Dużo w pokoju jest dalej po rodzicach, ale powoli to zmieniam. Wczoraj wybrałam się po nowy dywan. 
5.Będę mieć średnią przynajmniej 4,35 i 4 z matmy.
Średnia się udała, a nawet dużo przewyższyłam moje oczekiwania - 4,85.
4 z matmy udała się tylko w 1 sem 1 gim, później już nie. Ale szczerze muszę wam powiedzieć, że od razu automatycznie zaczęłam się mniej stresować. Tym bardziej, że ja i matematyka się nie lubimy i nie wiążę z nią jakiejkolwiek przyszłości.
Także wnioski z 2016 brzmią: Małymi kroczkami do celu!
A teraz bardziej szczegółowe podsumowanie roku, w którym pomógł mi mój słoik wspomnień! Próbowałam pierwszy raz i szczerze wam polecam. Muszę przyznać, że w tym roku udało mi się także bardziej się zorganizować. 


STYCZEŃ 
W styczniu byłam na obozie narciarskim ze szkoły, spełniłam również jedno z moich marzeń próbując jeździć na snowboardzie. W 2017 również na obóz się wybieram.
LUTY
Zamieszkałam w nowym pokoju.
Ferie w Białce Tatrzańskiej, jak co roku, ale uwielbiam tam wracać. 
27 lutego byłam na Zlocie Fanów Moondrive w Katowicach i spotkałam tam Alex Mandostyle. Alex jest mega pozytywną osobą<3
Nie dość, że całe spotkanie było fantastyczne, ponieważ zostałam tam jako jedna z ostatnich  miałam okazje zrobić zdjęcie składu wydawnictwa!
MARZEC 
Nic ciekawego się nie działo, poza tym, że dużo część miesiąca spędziłam na kulach.
KWIECIEŃ
Miesiąc,w którym obsesyjnie czytałam. Prowadziłam także snapa grupowego Lodofanaticas. Co było dla mnie sporym wyzwaniem, ponieważ jestem strasznie nieśmiała. Szczęście, że tego snapa nie ogląda zbyt wiele osób.
MAJ 

Wycieczka klasowa do Bukowiny Tatrzańskiej. Pogoda nie dopisała, ale zazwyczaj cieszę się z każdej chwili spędzonej z moimi przyjaciółkami.

CZERWIEC
Byłam na pierwszej w życiu 18, w prawdzie osoby z rodziny trochę dalszej, ale nigdy bym nie przypuszczała, że będzie aż tak fajnie.
Pierwszy występ na gitarze.
28 czerwca założyłam górny aparat na zęby.
Festiwal kolorów
Zakończenie roku! Jeden z najlepszych dni roku!
LIPIEC
 4 lipca założyłam bloga, a 16 pojawił się 1 post.  Obecnie mam 45 obserwatorów, około 2 i pół tysiąca wyświetleń i  mnóstwo komentarzy! Wszyscy dajecie mi straszną motywację do działania, nigdy nie sądziłam, że cokolwiek się uda. Dziękuję!
Wakacje= niezapomniane chwile z przyjaciółmi.
Obóz survivalowy. Uwielbiam każde kolonie i nie znoszę pożegnań.więcej o obozie tu
 SIERPIEŃ
Wczasy w Rewalu, pogoda nie dopisała, jednak mimo to Rewal stał się moją ulubioną miejscowością nadmorską. Cisza, zachody słońca i te ścieżki to idealne miejsce dla mnie.
WRZESIEŃ 
KRAKÓW


PAŹDZIERNIK
Nic ciekawego się nie działo, poza tym, że często wychodziłam na dwór, z aparatem, z przyjaciółmi.
LISTOPAD
8 listopada- założenie aparatu na dolne zęby.
18 listopada - spełnienie marzeń. Mnóstwo nowych książek w bibliotece, więc także dużo czytałam.
GRUDZIEŃ
Wolontariat, od dawna chciałam wziąć udział w takiej akcji, w czasie biegu mikołajkowego miałam okazję.
Wrotka- najlepsze urodziny w moim życiu, chociaż z roku na rok są coraz lepsze.
Wigilia klasowa, występ szkolny i kolędowanie na gitarze.


Styczeń, luty, czerwiec, lipiec i grudzień to chyba najlepsze miesiące tego roku. 
Wkrótce moje postanowienia na 2017! 
JAKI BYŁ DLA WAS 2016?
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, SPEŁNIENIA MARZEŃ I ABY BYŁ ON O WIELE LEPSZY OD POPRZEDNICH LAT!
M.

16 komentarzy:

  1. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się czyta to co piszesz, świetne zdjęcia! :)

    michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne podsumowanie, miałaś bardzo aktywny rok :) Mój nie był najlepszy
    ale mam zamiar w tym wszystko nadrobić. Na pewno będzie pracowity ale i cudowny!
    Super że udało ci się spełnić postanowienia, w tym roku na pewno też tak będzie
    trzymam kciuki!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze 4 matmy! :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ,ze udalo Ci sie spelnic z listy postanowien az tak duzo .

    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com

    pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowałaś mnie do tego słoika wspomnień :) Mam nadzieję że mi też uda się go założyć.
    Pozdrawiam i mam nadziejęże ten rok będzie dla Ciebie równie udany. 😘
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    Fajny pomysł z opisem każdego miesiąca.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To widze ze za toba bardzo fajny rok;) Powodzenia w nowym
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, że wywiązałaś się ze swoich postanowień :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że się dobrze bawiłaś :D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje takiej wysokiej średniej, wow! zawsze podziwiam osoby, które mogą z pełną świadomością pochwalić się swoimi spełnionymi postanowieniami z minionego roku:) jest co gratulować!

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow dużo marzeń udało Ci się spełnić! Oby tak dalej, mam nadzieje, że w 2017 rok spełnisz wszystkie swoje cele <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wspomnienia! :)
    Ja w tym roku postanowiłam przeczytać 12 książek, ponieważ czas mam ograniczony ale zawsze coś :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo celów osiągnęłaś, więc gratuluję! Życzę wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń