17 sty 2017

Harry Potter TAG







Nowy rok, nowe sprawy. Musiałam sobie dużo rzeczy ułożyć, jednak już jestem i dzisiaj zapraszam was na HARRY POTTER TAG. Nigdy nie dowiem się jakim cudem wcześniej nie widziałam wszystkich filmów, przez pewne osoby byłam kiedyś zrażona do Pottera. Dopiero teraz przeczytałam książki. J.K.Rowling to mistrzyni.



1.ULUBIONA KSIĄŻKA.
Nie potrafię wybrać jednej,każda jest wyjątkowa.  Jeśli musimy się już ograniczyć to
Zakon Feniksa, ponieważ Gwardia Dumbledora. Jest to najdłuższa część pochłonęłam, a skończyłam ją najszybciej.  Mimo, że pojawia się Umbridge postać, której z całego serca nienawidzę, lubię tę część. 
Oraz Książę Półkrwi, do tej części byłam źle nastawiona, ponieważ jedyne filmy jakie kiedyś z HP widziałam to "Czara Ognia" i właśnie "Książę Półkrwi", z Księcia pamiętałam tylko
 c i e m n o ś ć. Nic więcej, poważnie. Książka jest jednak o wiele lepsza, najbardziej uwielbiałam z niej spotkania Harrego i Dumbledora.



2. ULUBIONY FILM.
Książę Półkrwi również i Insygnia Śmierci cz.2. Nigdy nie zrozumiem tych wszystkich efektów, które udało im się połączyć ze sobą w tej części, Bitwa o Hogwart, wszystkie walki. wszystko strasznie się rozwinęło.
 Kamień filozoficzny też bardzo lubię, może dlatego, że wtedy wszystko się zaczęło.

3. NAJMNIEJ ULUBIONA KSIĄŻKA. 
Myślę, że nie zdziwię was jeśli powiem, że Komnata Tajemnic, mimo, że uwielbiam Ginny, ale Lockhart strasznie mnie wkurzał.
4. CZĘŚCI KSIĄŻEK/FILMÓW PRZY KTÓRYCH PŁAKAŁAŚ.
"Czara Ognia ", bo Cedrik. Nie wiem dlaczego, ale strasznie się z nim związałam. 
"Zakon Feniksa", bo Syriusz.
"Książę Półkrwi", bo Dumbledore. Ryczałam chyba z 30 min i nie potrafiłam się ogarnąć. Chciałam dalej czytać, ale nie potrafiłam. Taki nagły cios, jeszcze nigdy tak nie miałam.  W Insygni gdy zginęło najwięcej osób nie płakałam. Przez moje kochane koleżanki niestety o prawie wszystkich śmierciach wiedziałam, tylko nie wiedziałam kiedy.  Gdy zginął Fred i Moody byłam po prostu w szoku, że już. Śmierci Zgredka nie spodziewałam się, nie płakałam, ale go uwielbiałam.  
 

5. JAKBYŚ MOGŁA BYĆ Z DOWOLNYM BOHATEREM TO KTO BY TO BYŁ?
Nie wiem czy nie chodziło w tym pytaniu kim bym chciała być, bo z kim to raczej nie wiem. 
A jeśli kim to Luną. 
 

6. ULUBIONA POSTAĆ. 
Poza golden trio to:
Luna Lovegood, ponieważ kocham jej odmienność



Severus Snape, nie wiem dlaczego, ale od początku lubiłam Severusa. jedyny moment kiedy w niego zwątpiłam to początek Księcia Półkrwi.
Albus Dumbledore. Po prostu, za wszystko.




7. JAKI BYŁBY TWÓJ PATRONUS?

Według quizów jest to biała klacz, koń, delfin lub jednorożec. Jednak gdybym sama miała wybierać wybrała bym łanię, bo Severus, bo Lily.



8. JAKBYŚ MOGŁA MIEĆ CZARNĄ RÓŻDŻKĘ, KAMIEŃ WSKRZESZENIA LUB PELERYNĘ NIEWIDKĘ TO CO BYŚ WYBRAŁA?

Pelerynę niewidkę.
Czarnej różdżki bym się bała używać.
A Kamień Wskrzeszenia, bała bym się, że używam go w złej chwili.


9. W JAKIM BYŁABYŚ DOMU?

Nie ukrywam, że całym sercem zawsze Gryffindor, jednak nie nadawała bym się tam. Wszystkie quizy wychodzą na Ravenclaw , ale ten na  Pottermore 
na Hufflepuff, co mi odpowiada, ponieważ lubiłam Cho i Cedrika. Nie wiem dlaczego większość jest tak zrażona do tego domu. Wszystkie byle nie Slytherin, nie nadaje się tam kompletnie.




10. JAKBYŚ MOGŁA SPOTKAĆ DOWOLNĄ OSOBĘ Z OBSADY FILMOWEJ, KTO BY TO BYŁ?

Emma Watson 
Alan Rickman -co już nie możliwe.
Tom Felton


11. CZY GRAŁAŚ W GRY KOMPUTEROWE?

Nie, ale niedawno odkryłam, że posiadam w domu coś podobnego także kto wie, może spróbuję :D



12. NA JAKIEJ POZYCJI W DRUŻYNIE QUIDDITCHA BYŚ GRAŁA?

Chyba tylko bym kibicowała, bo raczej się nie nadaje.



13. CZY PODOBAŁO CI SIĘ ZAKOŃCZENIE SERII?

Tak, ale wiadomo jak każdy nie chciałam śmierci tylu osób. jednak słysząc kto miał umrzeć. Chyba wolę już te osoby.



14. ILE DLA CIEBIE ZNACZY HARRY POTTER?
 Nie odpowiem, że całe dzieciństwo czy coś tego typu. Bo w dzieciństwie widziałam tylko 2 filmy.
 Nic więcej. Zero. Nigdy nie znajdę odpowiedzi dokładnej czemu. Teraz uważam jednak, że J.K.Rowling można zaliczyć do jednej z moich ulubionych pisarek, udało jej się sprawić, że przekonałam się do fantasy.

Inne:


 Jeśli mógłbyś zmienić coś w obojętnie której części, co by to było (wydarzenie, postać itp.)
Uratować Freda i Syriusza.

Ulubiony Huncwot?
Nie mam takiego.

Jeśli mógłbyś wskrzesić jednego bohatera, który by to był?
Freda. Jak dla mnie nie ma Georga bez Freda i Freda bez Georga.

 Insygnia śmierci czy Horkruksy?
Insygnia śmierci

Ulubiony paring w HP?
Ron i Hermiona,
gdybym oglądała same filmy stwierdziła bym, że Harry i Hermiona, ale po książkach definitywnie stwierdzam, że Ron i Hermiona zawsze.

                                                               Ulubiony Weasley?
                                           Fred i George, Ginny, Ron nie potrafię wybrać.
W pierwszych częściach uwielbiałam Rona, potem zaczął mnie trochę denerwować, ale ostatecznie i tak go uwielbiam.

                                                            Ulubiona postać żeńska?

                                                            Luna, Hermiona i Ginny. 

                                                           Ulubiona postać męska?
                                                    Harry, Dumbledore, Snape, Draco

                                                         Ulubiony czarny charakter?
Jeśli zaliczamy Draco, to Draco. Uważam, że mimo wszystko zawsze był trochę inny. Narcyza także.


                                                                       Ulubiony profesor?
                                         Snape, Lupin , McGonagall, Hagrid - w takiej kolejności



Jaka jest wasza ulubiona część i postać? Co sądzicie o serii? Macie już ferie?

Do następnego!
M.

13 komentarzy:

  1. Zmieniłabym w zakończeniu martwego Snape'a na żywego Snape'a i wszystko byłoby już dobrze :D
    Płakałam podczas czytania "Insygni(ów?) Śmierci" - trudno mnie doprowadzić do płaczu, a Rowling ten jeden z nielicznych razów się to udało.
    Nie pamiętam, czy od początku lubiłam Severusa, ale teraz jest jedną z moich ulubionych postaci. Chociaż... gdybym była jego uczennicą, yo byłby moim znienawidzonym nauczycielem.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag! Wstyd się przyznać, ale tylko raz oglądałam Harrego Pottera...Jakoś nie przepadam za tym filmem ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Kocha Kocham !!! Kocham Harrego Pottera, bo kiedy on miał 12 lat ja miałam 13 i razem dorastaliśmy :) Byłam na każdym filmie w kinie i pamiętam jak te wszystkie dodatki kupowałam w tym fasoli wszystkich smaków. Ale były niedobre hahaha !Miałam parę bibelotów.Jak już dorosłam i zaczełam zarabiać kupiłam sobie konkretny prezent a mianowicie Czarną Różdżkę Dubledora. Czaruje sobie w domu hihi. Kocham wszystkie części, aczkolwiek też mam takie które lubię bardziej i mniej. Jak czytałam Zakon Feniksa to pamiętam że rzuciłam książką i się rozrycałm , że Syriusz... ach .... ;( Cieżko bardzo ciężko! Osttania książka też mi przypadła do gustu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! ♥
    Zapraszamy do nas ;) http://lessandtini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie oglądam w telewizji 5 częsć! ;) Harry Potter, to dla mnie majstersztyk! To moje ulubione książki fantasy, jakie w życiu czytałam i jedyne, które mnie pochłonęły bez reszty :) Pamiętam, że kiedys w wakacje co 2 tygodnie leciał w telewizji Harry Potter i ja uwijałam się i czytałam przed każdym filmem odpowiednią książkę :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag. Ja za to czytałam tylko dwie części Harrego Pottera, ale każdą część oglądałam dziesiątki razy. W dzieciństwie był to mój ulubiony film. Myślę, że pora przeczytać resztę części Harrego.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis!Jeszcze nigy nie spotkałam się z takim tagiem.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy takiego tagu jeszcze nie widziałam ale bardzo przyjemnie się czytało ;d
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag! Ja chyba najbardiej lubię te początkowe części, jakoś ostatnia nie przypadła mi do gustu :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem jakąś ogromną fanką Pottera, ale ostatnio wraz z moim chłopakiem mieliśmy jakąś fazę i obejrzeliśmy wszystkie części! Aż nachodzi mnie ochota, żeby zabrać się ponownie za książki♥! Buziaki ;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to Harry Potter już mi się znudził, ale tag jest bardzo interesujący. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Harrego Pottera ale ostatnio jak oglądaliśmy z chłopakiem to szybko się znudziliśmy, może dlatego że tyle razy to oglądałam :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Harrego <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń