5 lut 2017

Inspirations #2


Moje ferie skończyły się tydzień temu, ale za tydzień także wyjeżdżam na obóz zimowy. Oby pogoda jeszcze dopisała, po obozie szczerze marzę już o wiośnie. Przez kilka dni oglądałam SKAM, mimo, że miałam nie zaczynać 3 sezonu teraz, jestem  na 7 odcinku. Zawsze chciałam zacząć oglądać jakiś serial, mimo tego zazwyczaj  po pierwszym odcinku rezygnowałam. Tym razem postanowiłam mu 'dać szansę'. Drugi sezon jest absolutnie genialny, pierwszy trochę gorszy, a trzeciego na razie nie oceniam. Nie zamierzam jednak dziś o tym pisać, bo w planach mam pokazać wam trochę inspiracji, które od miesiąca szwendają się w moim telefonie. To już drugi post z tej serii, zamieniłam tumblr'a na pinterest'a.
















"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always."

















Lubicie przeglądać inspiracje? 
Macie ferie czy jak ja siedzicie w szkole? 
Jaki jest wasz ulubiony serial?

Do następnego!
 M.


21 komentarzy:

  1. Masz duszę artystki widzę :) Moje ferie trwają i jak do tej pory nie zrobiłam nic specjalnego :/ Ale w drugim tygodniu się to zmieni! A co do seriali - niezbyt mnie przekonują, więc nie oglądam.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są naprawdę dość inne od wszystkich, które możemy oglądać w postach tego typu, są naprawdę wartościowe, bardzo podoba mi się kolorystyka ;)

    Pozdrawiam!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia... o proszę Melanie Martinez :) Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są!! <3 Mogłabym je oglądać cały czas
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :) zwłaszcza kilka tych ostatnich :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe inspiracje! Powinnam wziać się za jakieś rysowaie w końcu.... Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście sesje mam za sobą i udało mi się załapać na dwa tygodnie wolnego :) Super inspiracje, ja lubię zaraz po przebudzeniu przejrzeć instagram w celu naładowania się pozytywną energią na cały dzień ;)

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge sie oderwac od tych inspiracji :) cos pieknego!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Te inspiracje przypomniały mi o moim starym zamiłowaniu do wszelkiego malarstwa.
    Niestety, do tej pory jestem totalnym malarskim beztalenciem. Mimo wszystko stawiam na fotografię :D.
    Aż mi się zachciało reaktywować tumblra. Czas najwyższy ;p.
    Pozdrawiam :)
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam przeglądać inspiracje! ♥ Świetne wybrałaś :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez te mrozy to i ja zaczynam myśleć o wiośnie...

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne sa te zdjecie! na jednym z nich widnieja klosze na kwiaty, dzieki czemu przypomnialo mi sie, ze musze taki sobie kupic, a ciagle to odkladam na pozniej :/

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne są te inspiracje!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle nie mam ferii, ale jestem obecnie na tygodniowym l4 więc też odpoczywam :) bardzo ładne fotografie, uwielbiam takie inspirujące zdjęcia, są bardzo motywujące :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam posty z inspiracjami! Zapisałam sobie post, bo zdjęcia które wybrałaś są genialne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM twojego bloga dzięki tym postom <3
    Dodaję Twój adres bloga do swojej kategorii "ulubione" :)
    Zapraszam do siebie
    http://nikasspace.blogspot.com/2017/02/10-sposobow-na-samotne-spedzenie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne inspiracje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne inspiracje :) Szczególnie te dotyczące sztuki - naprawdę motywują i zaganiają, by samemu cos takiego stworzyć! ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń