21 lip 2017

CRACOW AGAIN

Ponad miesiąc temu, bo 10 czerwca wybrałyśmy się z przyjaciółkami na wycieczkę do Krakowa. 
Nie miałyśmy ani przewodnika, ani specjalnego planu, ale myślę, że w miarę dużo zobaczyłyśmy.
Przyznam, że na początku nie wiedziałam czy dodawać ten post, gdyż było już tu trochę Krakowa ogółem.

5;30 zadzwonił mój budzik, nienawidzę wstawać tak wcześnie, ale tym razem miałam energię i dobry powód by wstać. Musiałyśmy jeszcze dojechać na peron w Katowicach, pociąg odjechał o 7;50.

 Najpierw odwiedziłyśmy galerię Krakowską, później chciałyśmy się dostać na rynek, podszedł do nas jakiś chłopak, student i nas poprowadził. 

 Ulica z obrazami^ Nie wiem dlaczego, ale najbardziej zależało mi by to właśnie zobaczyć. Byłam już w Krakowie dużo razy, w tamtym roku szkolnym 3, ale jeszcze nigdy nie widziałam tych obrazów.

Dziurawy Kocioł- dobrze znane miejsce dla fanów Harrego Pottera.







 Tego dnia miał miejsce Festiwal Kolorów, godzinę krążyłyśmy wokół stadionu szukając wejścia. Byłyśmy tam tylko chwilkę, bo musiałyśmy się śpieszyć na pociąg powrotny.
  Zanim udałyśmy się na peron szłyśmy Rynkiem, nagle jakaś Chinka zaczęła robić nam zdjęcia, zaczęłyśmy się śmiać i kazała nam się ustawić do zdjęcia, zgodziłyśmy się, Chińczycy po kolei się dostawiali, a wszyscy zamiast patrzeć na panią śpiewającą obok patrzeli na nas haha.
Ogółem stwierdzam, że wycieczka była mega udana, ale najlepsza rzecz tam to ludzie, nie wiem jak u was w mieście, może też mieszkacie w Katowicach, ale sądzicie inaczej. Ludzie w Krakowie są strasznie pomocni i mili, u mnie w mieście niezbyt.

Jak mijają wam wakacje? 

Za dwa dni wyjeżdżam na obóz:D
Do następnego!
M.

16 komentarzy:

  1. Ale super wypad! Uwielbiam takie wycieczki. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wycieczki w gronie koleżanek to super sprawa! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fotorelacja, ooo i dziurawy kocioł, coś dla mnie <3
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Kraków! Byłam w nim pod koniec wakacji 2016 i również udałam się do Dziurawego Kotła. Kremowe Piwo <3 Masz bardzo ładnego bloga i fajnie piszesz. Życzę ci powodzenia + miłego dnia/wieczoru
    Pozdrawiam!
    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wycieczki ze znajomymi najlepsze!!! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram się niedługo do Krakowa :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, nie ma nic lepszego w Krakowie niż galeria obrazów przy bramie floriańskiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków jest przepiękny i muszę koniecznie tam kiedyś wrócić :) Nie miałam pojęcia, że znajduje się tam
    coś na odwzorowanie Dziurawego Kotła. Muszę to nadrobić!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałyście świetną wycieczkę! Ja w Krakowie byłam jakiś czas temu i bardzo mi się podobało :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wycieczki są najlepsze! Sama od czasu do czasu urządzam sobie takie jednodniowe przygodowe wypady :) Zazwyczaj nie sama, tylko z chłopakiem :D Piękne fotografie, Kraków jest cudowny chodź już prawie go nie pamiętam :) I udało wam się wpaść na festiwal kolorów, moja ulubiona impreza :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Krakow!;d
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do ludzi w Krakowie to bym się nie zgodziła, że są tacy pomocni i mili, ale samo miasto ma w sobie coś tak cudownego, że przyciąga. Uwielbiam tam jeździć i choćbym za każdym razem robiła identyczne zdjęcia - uwielbiam się nimi dzielić. Za każdym razem zachwycam się wszystkim co mogę tam zobaczyć.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Kraków, mogłabym do niego wracać miliony razy. Mieszkam w Warszawie, ale zawsze marzyłam o studiowaniu właśnie tam :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://porannepogaduszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama planuję odwiedzić Dziurawy Kocioł, ale za każdym razem, gdy wybieram się do Krakowa kończę w zupełnie innym mieście :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio również byłam w Krakowie, tylko, że z rodziną. Z wielką chęcią wybrałabym się tam jeszcze raz, tylko, że tym razem ze znajomymi.

    Pozdrawiam.

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bym chciała pojechać do Krakowa ;) Byłam tam w zeszłym roku z klasą, ale niestety nie chodzilismy jakimis bocznymi uliczkami, a szkoda, bo tam własnie najwięcej jest różnych fajnych sklepów, kawiarenek itd. Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń