3 wrz 2017

SPAIN PART 1


3 września. Jutro zasiądziemy znowu w ławkach, zobaczymy ludzi, za którymi się stęskniliśmy albo wcale nie mamy ochoty z nimi przebywać. Dzwonek zacznie dzwonić, a budziki nie będą pozwalać nam się wyspać. W tym roku wyjątkowo nie chce mi się wracać do szkoły, nie ze względu na naukę, ale ludzi, ale cóż został mi ostatni rok w gimnazjum/egzaminy ehh./  Tak czy inaczej nie powinniśmy się zniechęcać, co będzie to będzie, trzeba myśleć optymistycznie. Zmienili nam wychowawcę, o czym wiedziałam od czerwca, z przyjaciółkami rozważałyśmy kogo nam mogą dać i zmienili na lepszą osobę,a gorzej myślałyśmy/pozytywy/. 
 Cofnijmy się jednak na chwilę do tyłu, jeszcze dwa dni temu płynęłam statkiem wokół wybrzeża Costa Brava  W Hiszpanii było ciepło 27 stopni, wczoraj wróciłam, w moim mieście jest 12 stopni. /oddajcie mi lato/. 
Zrobiłam strasznie dużo zdjęć, dlatego będzie kilka postów z tej serii. Dziś przedstawiam wam naszą ostatnią wycieczkę po wybrzeżu Costa Brava.
Nasz hotel znajdował się w miejscowości Santa Susanna na wybrzeżu Costa del Maresme. Ruszyliśmy pociągiem mijając Malgrat de Mar i dotarliśmy do Blanes. Jednego z najpiękniejszych miasteczek jakie widziałam.




















W Blanes ruszyliśmy statkiem w rejs, który trwał godzinę i 15 minut. Po drodze minęliśmy Santa Cristinę, Lloret de Mar i dotarliśmy do Tossy de Mar.










































Mam wrażenie, że zrobiłam trochę za dużo zdjęć( to tylko część) haha
. Za kilka dni pojawi się relacja z Barcelony i prawdopodobnie podsumowanie wakacji, możecie mi pisać czy mam je robić, bo nie jestem pewna.
Back to school raczej już nie ma sensu robić, więc możecie jedynie zobaczyć moje sposoby na naukę, których dalej się trzymam k l i k
Gdzie byliście na wakacjach? Do której klasy idziecie? 
Jak się czujecie z tym, że już jutro rozpoczęcie?

Do następnego, Marta!

12 komentarzy:

  1. O kurczę, też bym chciała się tam znaleźć. Cudowne miejsce!
    Również idę do trzeciej gimnazjum i troszkę się stresuję, chyba niepotrzebnie, ale jakoś wytrwamy :)
    Moje wakacje były dość nudne, więc nie ma się co tu wypowiadać, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło popatrzeć na takie zdjęcia :)
    Wspaniała bluzeczka w paski. Gdzie taką dorwałaś ? :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lumpeksie :D Ostatnio mam na nie dużą fazę, ale na metce pisze, że pochodzi z top shopu.

      Usuń
  4. It's so beautiful! I've always wanted to visit Spain.
    These beaches are just what I like.
    I just followed your lovely blog (#68). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nigdy nie byłam w Hiszpanii, a bardzo bym chciała.
    W tym roku wakacje spędziłam w Gdańsku i Wrocławiu. Za tydzień lecę do Turcji, a później zaczynam kolejny rok akademicki.
    Życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolnym ;3
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Hiszpanii *.*
    Prześliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że twoje wakacje się udały! Powodzenia ci życzę!
    Pozdrawiam! Obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful photos and combination. I like it, great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so beautiful. I like all photos and you have great blog... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny letni post ;-]Co powiesz na wzajemną obserwację >? https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń