11 lis 2016

Jestem fajna


Jestem fajna.
Koleguję się z każdym w szkole, mam miliony komentarzy pod profilowym i superek.
Przyjaźń? Nigdy nie miałam takiej jednej na stałe, może kiedyś się znajdzie taka spełniająca wszystkie moje wymagania. Na razie mam tak z 60 osób z innych klas, może kiedyś poznam więcej. Komentuję zdjęcia każdej, piszę z każdym i wychodzę z ludźmi na plac więc mnie lubią.
Chłopak? To mój must have, najlepiej żeby było to jakieś największe ciacho i najważniejsze żebym zmieniała go tak co tydzień ( co jest oczywiste, bo przecież nie mogę być ciągle z jednym, nie wychodzę jeszcze za mąż, no heloł), to ja z nim zrywam, nie mogę dopuścić żeby to on dał mi kosza. 
Czy palę? Pytanie, oczywiście, ale tylko e-fajki,
Szkoła? Hm, rzadko tam bywam, a jeśli już to żeby pokazać innym moją przewagę nad nimi. Wolę iść na melanż z moimi ziomkami! Tona tapety ( brwi najważniejsze, mają podkreślać twoje oczy), spodenki na pół dupy, obcisły top i mogę wyjść  (oczywiście tylko markowe ciuchy, nie gadam z tymi co noszą rzeczy z marketu) . A i prawie zapomniałam jeszcze żyletka. Muszę być sad girl, ale jednocześnie twarda.
Ulubiona muzyka? Zdecydowanie rap, musi głośno lecieć gdy idę, najlepiej żeby każdy wiedział jaką mam osobowość.
 Masz ze mną jakiś problem? Zapraszam na solo. Boisz się?  Masz czego.




A teraz już tak na poważnie.
60 psiapsi? Po co skoro tak naprawdę nie masz żadnej.
Żeby znaleźć przyjaciółkę wcale nie musisz się zmieniać, robić tego co ci każe ani palić, ćpać itd. 
(wow co za odkrycie). Masz być sobą. Chyba, że na prawdę taka jesteś. Współczuję.
Lajki, superki?  Jeśli to ma cię jakoś dowartościować ok, ale starczy jedno zdjęcie na jakiś czas 
(no chyba, że komuś strasznie nudzą się jego profilowe, ale codziennie odpowiadać na setki komentarzy ? )
Chłopak? Chyba lepiej poczekać na takiego na serio niż zmieniać co tydzień. 
Szkoła? Jednak po coś tam chodzimy. Lepiej choć trochę wziąć się do roboty niż siedzieć kolejny rok w tej samej klasie  (czy powtarzanie tego samego roku z rzędu nie jest nudne? ). Po co zmieniać znowu klasę i skracać sobie lata na inne lepsze rzeczy w przyszłości. 
Strój? Nie mam pojęcia co te dziewczyny widzą w takim ubieraniu, zabrakło materiału? Skoro ubierają się w firmówkach to są tam lepsze rzeczy niż takie ?
 Jeśli jestem chuda to jeszcze ok, ale nie warto wciskać się w dwa rozmiary mniejsze spodnie.
Makijaż? Nie mam nic przeciwko, (bo większość ludzi się maluje, ja często też), ale z umiarem.
 Nie wiem czy do blondynki pasują ciemne, kwadratowe, grube brwi. A jeśli masz już robić kreski, jeśli nie umiesz lepiej nie. Wiadomo każdy uczy się na błędach, ale  lepiej poćwiczyć w domu. Cięcie się dla beki jest już totalnym brakiem rozsądku, kiedyś jeszcze się na ten temat wypowiem. Co do muzyki nie mam nic przeciwko rapu, chociaż nie słucham, ale jednak do czegoś służą słuchawki. Pomijając już to, że słownictwo "fajnych" jest ubogie, strasznie, a krytyki nie przyjmują, przecież są perfekcyjni.
 Jeżeli grasz taką osobę współczuję.


Ten post nie ma nikogo urazić, napisany w celach humorystycznych,  jednak przedstawia dużo znanych mi osób.
Co sądzicie o tego typu osobach? Znacie takie? Jak spędzacie Święto Niepodległości?
M.

28 komentarzy:

  1. Haha na początku myślałam że mówisz na poważnie. Mnie wkurzają takie "fejmy". Jestem dla wszystkich miła, a przynajmniej staram się być o ile ktoś mnie nie wkurzy :) raczej potrafię się dogadać ze wszystkimi. Trzymam się z moimi trzema przyjaciółkami i to mi wystarczy. Nie robię tapety. Tylko podkład i korektor, czasem tusz. Święto niepodległości spędziłam w domu.

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkim się zgadzam. Post daje do myślenia i jest napisany w taki sposób, że chce się czytać! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie prawdziwe - nic dodać, nic ująć! Świetnie napisane, nie żałuję obserwacji <3
    Wkurzają mnie osoby, którym zależy TYLKO na popularności i byciu ''tym fajnym''. Ta, fajnym... Raczej cholernie wkurzającym. A, niestety, mam takie osoby nawet w klasie ;-;

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh... Znam tego typu osoby. Jest ich nawet sporo w moim otoczeniu. Szczerze - nienawidzę ich :) Uważają się za lepsze bo co? Bo mają Iphone'a , przekilnają, palą papierosy i piją alkohol? Niszczą sobie tylko zdrowie w ten sposób...
    Fajny post!
    Zainspirowałam się bardzo Twoim postem z inspiracjami, postanowiłam zrobić coś podobnego!
    Zapraszam!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze napisane. Nie wiem, jak można byc taką osobą, po co niszczyc sobie przyszłośc i całe życie? Ładne zdjęcia! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy się z takim czymś codziennie spotyka. Szczerze mówiąc to współczuję takim osobom.

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa. Nie rozumiem osób, którym zależy na byciu popularnym. Czy serio te 100 osób "przyjaciół", czy like to coś co ich uszczęśliwia? Jeśli tak, to okey. Nie możemy sprawić, żeby wszyscy przejrzeli na oczy.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post!
    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy chyba zna takie osoby nioestety, Fajny post;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej pamiętam w klasie miałam taką dziewczynę która o makijażu nie wiedziała nic a malowała się bardzo mocno i można to było zauważyć chociażby przez za ciemny podkład więc to nie było przyjemna dla oka.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sądzę że bycie outsiderem wcale jest jest takie złe. Laski teraz są strasznie próżne i myślą że jak są fejmami bo wszystkich znają to się tylko to w życiu liczy. Wkurzające

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny przekaz! na początku myślałam, że naprawdę mówisz serio! :D

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku ile takich osób znam z własnego otoczenia. Patrząc na nich dziękuje Bogu za moją nieśmiałość i aspołeczność :')
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, dobry opis!
    Wiele osób mi to zachowanie przypomina, naprawdę wiele.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo prawdziwe. Znam wiele takich ludzi i bardzo mi ich szkoda bo często bardziej niż na innych zależy im na nowych butach i dobrej wódzie.
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgrabnie ujęte! Zgadzam się.

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety coraz więcej jest takich osób na świecie, a takie najbardziej irytują :( Miejmy nadzieje, że trochę te czasy się zmienią. Najbardziej uderzające jest to, że tak zachowują się teraz dzieci w podstawówce ;d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluza :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że większość z nas zna takie osoby, a może nawet nie jeden z nas gra takie. Coraz więcej osób stara się upodobnić do reszty zapominając tego, że najważniejsze jest bycie sobą.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą, niestety osoby, które takie są nie zawsze zdają sobie sprawy z tego jak żałosne jest to co robią :/

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post ^^ Masz racje, prawda jest taka, że lepiej mieć 1 a prawdziwą przyjaciółkę która akceptuje to jaka jesteś :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful post darling!

    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    JELENA JURIĆ

    OdpowiedzUsuń
  23. czytałam początek i myślę sobie co z Tobą nie tak dziewczyno!? Ty tego nie pisałaś poważnie ale niestety myślę, że są osoby takie jak przedstawiłaś w tej prześmiewczej części;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post! You have an amazing blog! 😊

    I've followed you! Please follow me back :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. To co napisałaś jest mega życiowe i bardzo prawdziwe, niestety ...
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń