14 paź 2016

Kocham

Do wszystkich istot, które kocham 

Kocham twój głos każący mi wstawać o poranku, mimo fatalnej pogody i sprawdzianu z matematyki 
Kocham słuchać muzyki, gdy krople deszczu spływają po szybie, słyszę dźwięk twojej wiadomości i od razu się uśmiecham
Kocham śnić z myślą, że jutro znowu cię zobaczę
Kocham biec w twoją stronę, mimo, że nienawidzę biegać
Kocham śmiać się razem z tobą, nie ważne gdzie
Kocham światła w ciemności i twój uśmiech we mgle
Kocham ciepłe zachody słońca i jego promienie, które każdego dnia dodają mi sił.
Kocham iść przed siebie, nie ważne jaki jest cel, każda droga jest przygodą
Kocham zapach kawy, mimo,że jestem wybredna o jej smak


Kocham październik,ale nienawidzę mojego stanu podczas niego
Kocham widok szczęścia, ale często takim zazdroszczę
Kocham smutne piosenki, mimo tego,że dołują
Kocham tych wszystkich ludzi, którzy tak często mnie denerwują, ale są, po prostu są
Kocham ryzyko i dawkę adrenaliny, ale boję się, zawsze, prawie wszystkiego
Kocham patrzeć godzinami w niebo, w chmury tak bez celu
Kocham te wszystkie idiotyczne wspomnienia, z których tak często się śmieję i ich nienawidzę
Kocham  zdjęcia, ale nienawidzę gdy ktoś mi je robi, tak zwyczajnie
Kocham wymyślać historię, które nigdy się nie spełnią
Kocham tu pisać, jednocześnie bojąc się, 

Tyle rzeczy ile kochamy, tyle nienawidzimy. Kochamy ludzi mimo ich wszystkich wad, ponieważ kochamy ich całych, nie tylko połowę. Rzeczy kochamy inaczej niż ludzi, właściwie ciągle wypowiadamy te słowo i traci ono większy sens. Nie myślimy co tak naprawdę kochamy, tak naprawdę nawet dużo jest tego, ale nie wiem czy miłość do rzeczy, jest jakąś miłością. Po prostu doceniamy, lubimy i cieszymy się z rzeczy, wydarzeń. Najważniejsi są ludzie, osoby dzięki, którym teraz tu jesteśmy i możemy być sobą. A przecież ich tak rzadko doceniamy. Nie zawsze będą. Nie wiesz na jak długo ich zatrzymasz. Jedni przejdą przez twoje życie jak deszcz, narobią zamieszania, korzyści i szkód. Do rodziny, przyjaciół - tych stałych już się przyzwyczailiśmy, są i uważamy to za ich obowiązek. Nie zawsze będą. Najważniejsi zostaną, ale kiedyś skończy się ich czas. Mówisz, że kochasz, a co sądzisz naprawdę. Używasz tego słowa jak kropki na końcu zdania. Kiedy tak na prawdę powiedziałeś to szczerze, bezinteresownie, w ważnych momentach?  Kiedy zatroszczyłeś się o osobę, którą ,kochasz? Nie te słowo świadczy o wszystkim, tylko czyny. Często wystarczy zwykły uśmiech, pomoc albo zwykłe "dziękuję".
Czym był by wasz dzień bez rodziny, przyjaciół, pupila czy innej ukochanej  osoby?
Co najbardziej kochacie ?

Jakoś dziś mnie tak zebrało na trochę głębszy wpis, nie wiem jak mi to wyszło, bo tyle zdań mi się w głowie ciągle plącze. Jak wam mija piątek ? Wolny? W moim przypadku tak :D 
Do następnego! 
M.

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się doceniać tych ludzi, którzy zrobili coś dobrego w moim życiu, dali mi swój czas, uśmiech. Polubili mi i dali szansę. Może nawet wiele szans. I nawet jeśli już nie mogę ich spotykać na co dzień, to staram się utrzymywać z nimi jakikolwiek kontakt.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przejmujący post, taki prawdziwy, płynący prosto z serca ;) Na co dzień niestety zapominamy o tym, co ważne... Obserwuję, Twoje słowa i zdjęcia mają w sobie to cos! :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia :D Bardzo szczery i chwytający za serce post ;) Ja często na co dzień zapominam o tych istotnych i ważnych rzeczach :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! unrealizable

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to napisałas. Szczerze i konkretnie. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie piszesz :). Nie wyobrażam sobie życia bez osób, które są dla mnie najważniejsze :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalny wpis! Dawno nie czytałam czegoś tak szczerego i subtelnego zarazem :) Cudownie!
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej kocham życie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wyobrażam sobie życia bez moich najbliższych, rodziny.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Obserwuję!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie w moim życiu doceniam osoby, które pojawiły się w nim i wniosły do niego coś nowego i dobrego. Nie wyobrażam sobie dnia bez moich bliskich czy przyjaciół. Rewelacyjny post!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, wpis także mi się spodobał, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham i nienawidzę.
    Masz absolutną rację. Są osoby które kochamy i nienawidzimy (nawet o tym nie myślimy, po prostu tak jest) czasem nawet jednocześnie.
    Słowa i czyny.
    też 2 różne słowa, a są wykorzystywane wymiennie.
    Musimy dbać o ludzi, których ''kochamy i nienawidzimy" nie przez słowa, ale przede wszystkim czyny. Słowa znikną za najpewniej ok 3 dni, a czyny zostają na dłużej (te najlepsze i najpiękniejsze na jeszcze dłużej)
    Ale fajne zdjęcia ;) pozdrawiam gorąco
    OBSERWUJE!!! SUPER BLOG!!!

    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja nie wyobrażam sobie dnia bez jakiegokolwiek kontaktu z moimi przyjaciółmi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny i szczery post w dodatku genialne zdjęcia.Wszystko spójnie tworzy niesamowity klimat.Nie wyobrażam sobie dnia bez moich bliskich.

    obserwuje i zapraszam do siebie:http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :DD
    Zapraszamy http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hymmm ciekawe jaki fotograf zrobił Ci takie majestatyczne zdjęcia :')

    OdpowiedzUsuń