7 sie 2017

BE QUIET


Cisza.5;00 rano wstajesz, wschód słońca, świat budzi się do życia. Miasto jeszcze śpi. Cisza.
W te wakacje odwiedziłam Żarki- nie jest to wieś jak mówi moja przyjaciółka, która ma tam domek tylko małe miasteczko, gmina. 
Dla mnie i tak przypomina wieś i jest to duży plus (w sobotę obudził mnie kogut, więc tym bardziej wiejski klimat), ale przejdźmy dalej.
Mnóstwo pól, lasów i wolnej przestrzeni. Idealne tereny na rolki, bieganie czy rolki. Targ, zamki czy ich ruiny. Miejsce, w którym rzeczywiście można odpocząć od życia, zatrzymać się na chwilkę. Kocham taką ciszę, ale niektórych cisza czasem niepokoi. Są to trochę inne sprawy, ale się łączą.


[post pisany po nocce, uwierzcie zamykają mi się oczy, ale musiałam go napisać, więc za błędy z góry przepraszam]

 Za pewne zastanawialiście się co by było gdybyśmy nie potrafili rozmawiać? Kompletna cisza. 
Zero słów, zero wyjaśniania, mniej możliwości. Bez głosu nie moglibyśmy śpiewać, słuchać piosenek, także bo nie miał by ich kto jak śpiewać.
Zostały by instrumenty, ale nie dobrane słowa w ich rytm. 
Czy by istniało pismo? Na pewno, ale nie takie, bo nie moglibyśmy wypowiadać liter, łączyć sylab.
Mówi się, że komunikacją niewerbalną przecież więcej przekazujemy, ale rozmowa to zawsze co innego. Potrafimy mówić, śmiać się i wyrażać emocje słowami. 
Często milczymy lub kłócimy się nie wyjaśniając nic. Dlaczego? Każdy ma swoją odpowiedź. Czemu tyle ludzi wybiera przemoc zamiast rozmowy. Zawsze mamy szansę wszystko naprawić, nie bójmy się rozmawiać.

 Wracając do Żarek mini sesyjka w polu musiała być, także zapraszam. 
Powtarzam, że żadną modelką nie potrafię być haha










W lipcu byłam też na obozie więc możliwe, że pojawi się post, a wy co porabiacie?
Do następnego!
M.

7 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie życia bez porozumiewania się z ludźmi. To byłoby... nie, tak nie mogłoby być. Chociaż nie zaprzeczam, że od czasu do czasu cisza jest mile widziana :)
    Dodawaj częściej takie zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby potrafimy rozmawiać, ale nie wykorzystujemy tego we właściwy sposób. Wiele osób kieruje się uprzedzeniami, wykazuje brak otwartości na sprawy tego drugiego człowieka, nie chce wysłuchiwać zdania swojego rozmówcy. Dopóki nie nauczymy się słuchać, mówienie jest pozbawione sensu.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje co do ludzkich rozmów.
    Uwielbiam sesje w polu, haha :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Uwielbiam taki klimat :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń