22 sie 2016

My holidays

Parę dni temu wróciłam z wczasów w Rewalu. Pomimo masakrycznej pogody i tak kocham morze, zawsze mogę tam przebywać. Nawet wietrze i zimne zachody słońca są piękne, a już na pewno powietrze jest czystsze niż u mnie na śląsku. Zrobiłam kilka zdjęć ( ok trochę dużo, ale nie wszystkie wstawiam ), które wydają mi się w miarę ok albo mają dla mnie ważne przesłanie także zapraszam was do zerknięcia.




Ogółem Rewal to idealne miasto do odpoczynku. Małe centrum, ale wystarczające. Wokół dużo domków, ścieżek i drogi rowerowe idealne do wieczornej jazdy na rolkach. No i jak to nad morzem - plaża. Szeroka i cudowna 





Ławeczka ' Małego Księcia ' <3












Jeździliśmy też do Trzęsacza, Pobierowa i Międzyzdroi. W Międzyzdrojach byłam ostatnio w 2014 roku i serio dużo się pozmieniało na lepsze.






+ 2 zdj z mojej okolicy z tych wakacji













Zdjęcia robione z różnych rzeczy ( telefonu sony, ip4s i zwykłego aparatu ) , dlatego jakość niektórych jest nieco lepsza. Większość z nich możecie znaleźć na moim ig : @xartday
Zostawcie po sobie jakiś ślad ! Chętnie wpadnę na inne blogi !
Do następnego ! M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz