2 sie 2016

Hej, dzisiaj przychodzę do was z pierwszym postem z dobrze znanej wam serii, czyli ULUBIEŃCY MIESIĄCA. Minął już miesiąc wakacji :( ale został też miesiąc :/ Jak spędzacie wakacje ? Ja na razie jestem z nich zadowolona, choć  przez telefon, fb i inne pożeracze czasu często brakuje mi minut na inne czynności, ale staram się nad tym pracować. Nie przedłużając zaczynamy !


1. Wydarzenie 
zdecydowanie KOLONIE 
napisałam już o nich osobnego posta [klik]

2. Piosenka 
Wielu ludziom każda piosenka z kimś się kojarzy, ja tak rzadko mam. Jednak zawsze po koloniach niektóre piosenki nabierają nowego sensu.  Tym razem jest to: 

SIA - CHEAP THRILLS



GALANTIS - NO MONEY 

 


TROYE SIVAN - WILD 


3. Film
SZAJBUS I PINGWINY <3
Poszłam na ten film z rodziną do kina i mimo początkowych małych oczekiwań nie zawiodłam się. Wzruszający, idealny do obejrzenia z rodziną *.* 


4. Serial 

'GIRL MEETS WORLD' czyli po polsku  'Dziewczyna poznaje świat'
Większość ludzi tego o mnie nie wie, ale strasznie wciągam się w disneyowskie seriale
 ( jak już w ogóle jakieś oglądam, bo wolę filmy). Ten choć nie jest jakiś nadzwyczajny, a właściwie jest prosty- strasznie mi się spodobał. 

 

5. Książki - te które polecałam na wakacje. 





6. Rzeczy- pokażę wam w innych postach, ponieważ teraz już wszystko spakowane, ale jest to :

* wianek z h&m
* trampki z koronką z CCC
*  koszulka z podpisami osób z kolonii <3  

7. Jedzenie lub napój 
ZIMNA WODA !  
ostatnio jakoś uzależniłam się od wody, której wcześniej jakoś dużo nie piłam. 


Dzisiaj wyjeżdżam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz