2 wrz 2016

BUCKET LIST

Bucket list, czyli lista rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią.

Każdy ma swoje priorytety, rzeczy mniej ważne i te najważniejsze. 
Nie znam chyba osoby bez marzeń (chyba, że zamiast marzeń ma cele, ale każdy przecież chce zamienić marzenia w rzeczywistość.  
Osoby bardziej zorganizowane zapisują rzeczy do zrobienia w kalendarzu, ale tylko z datą na dany dzień. 
Czy czasem nie warto było by spisać wszystkie fajne rzeczy na jedną listę? Bez dat? Nawet w ciągu roku szkolnego warto dostrzegać pozytywy, skupiając się na innych ciekawych czynnościach napewno zleci nam ten rok szybciej ! To też czas do działania, zawsze jest czas by coś zrealizować!

"Nie ważne ile dni jest w Twoim życiu, ważne ile życia jest w Twoich dniach "

Bucket list pomaga uporządkować i pozbierać wszystkie pozytywne myśli na jedną kartkę. Warto na nią często spoglądać i patrzeć jak zmieniają się nasze marzenia, chęci oraz dopisywać czy skreślać punkty.
Dziś chcę wam przedstawić moją listę,  niedawno zrobioną.


Podzieliłam swoją listę na parę kategorii, mimo to, że większość z tych rzeczy i tak mogła by być wpisana do paru. 

1. Podróże ( czyli jedna z rzeczy, którą kocha prawie każdy, ale nie dla każdego wszystkie są realne, przynajmniej na tą chwilę, ale możliwości w przyszłości są nieograniczone.) Wszystko przed nami

  • Zwiedzić Wielką Brytanię
  • Pojechać do Usa
  • Spędzić wakacje w Chorwacji, Grecji, Czarnogórze, Hiszpanii, we Włoszech i na Malcie
  • Wybrać się w góry na " Trzy Stawy" 
  • Stanąć w miejscu stykania się Stanów (Czwórstyk)
  • Nurkować w morzu Śródziemnym
  • EnergyLandia
  •   Jechać na obóz za granicę
  • Pojechać na kolonie jako opiekun
  • Spać na statku
  • Disneyland
  • Wschód słońca na plaży
  • Spacerować po Oxfordzie  i jego bibliotece  
 
2. Plany życiowe/Szkoła~  
 trochę dalsza przyszłość ( choć czas tak szybko leci)
  • znaleźć pracę związaną z j.angielskim/pisaniem/fotografią/filmem.
  • kupić domek letniskowy nad morzem
  • zdać prawo jazdy
  • schudnąć, zdrowo jeść, ćwiczyć i te sprawy ;)
  • studiować
  • porozmawiać z Anglikami
  • być mniej nieśmiałą
  • utrzymać kontakty z przyjaciółkami na zawsze
  • nauczyć się angielskiego perfect
  • założyć rodzinę :P
  • mieć ogródek 

3.Inne fajne rzeczy      
  • wziąć lekcję surfowania 
  • i jazdy na wrotkach
  • spać pod gwiazdami
  • spać w namiocie
  • chodzić na wymarzone koncerty
  • nauczyć się trików na rolkach
  • zrobić maraton filmowy nocny
  • przejechać się na wielbłądzie 
  • lot balonem
  • tańczyć całą noc
  • często chodzić do wesołego miasteczka
  • skoczyć na bungee
  • pójść na karaoke
  • zakopać list w butelce
  • iść na bal
  • nauczyć się szpagatu
  • snowboard
  • WOŚP
  • jazda na skuterze wodnym
  • pomagać w schronisku
  • SPA         
  • przeczytać przynajmniej  500 książek
  • urządzić lepiej pokój
  •   nagrać vloga z wakacji :D
  • zapuścić włosy i je wzmocnić
  • nauczyć się czegoś z samoobrony
  • posadzić drzewo
  • kupić lustrzankę, laptop
  • zacząć oglądać jakiś serial
  • spróbować polubić biegać
  • mieć psa
  • grać na gitarze lepiej
  • wysłać list tak po prostu
  • i ostatnie, ale jedno z najważniejszych- prowadzić tego bloga długo
   
A jakie są wasze najważniejsze cele? Marzenia? 
 
Zmęczeni po pierwszym dniu lekcji ? Coś nowego czy powrót do rzeczywistości?  Nareszcie piątek :DD 
 
M.
  

14 komentarzy:

  1. Również kocham podróże,mam podobnie jak Ty :) wyjazdy są super ;) to nowi ludzie i doświadczenia <3

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. o, też chce jechać do Energylandi, mam tak blisko a jeszcze nie byłam nigdy :c
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na posta. Wiele z tych rzeczy też chciałam bym zrobić w przyszłości.

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy o takiej liście nie słyszałam. Kilkoma rzeczami, które na pewno miałaby znaleźć się na mojej liście to zwiedzenie USA, znalezienie tam pracy, zostanie Au pair i życie w Stanach. Jeśli chodzi o pierwszy dzień to było całkiem okej. Ale muszę przyznać, ze miałam co odsypać!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie Twoje marzenia/cele i życzę Ci szczerze powodzenia i wytrwałości w dążeniu do ich spełnienia! Muszę też zrobić taką listę, tylko u mnie będzie to wyłącznie na ten rok! :)
    Zmotywowałaś mnie, dziękuję!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, mogłybyśmy się zaprzyjaźnić. Dużą rzeczy stąd mogłabym zamieścić na własnej liście. Na przykład: Koncerty, spanie w namiocie, pod gwiazdami, Malta...
    Kiedyś robiłam taką listę, ale było tego tak dużo, że zrezygnowałam, bo stwierdziłam, że za parę lat dużo rzeczy, które bym wypisała, przestałyby być ważne, ograniczyłam ją do celów na dany rok, a w tym stwierdziłam, że to nie ma sensu, bo i tak mam w głowie moje priorytety i nie muszę ich spisywać na kartce ;) Cele, marzenia czasem się zmieniają, ale warto dążyć do tego, co jest dla nas aktualnie ważne, więc powodzenia w realizacji :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszłam już o takich listach, na mojej na pewno znalazło by się zwiedzenie całego świata i impreza z Gigi Hadid lub Kendall haha!
    Świetny post :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w zasadzie jeszcze nie miałam takiej listy, chyba czas na przemyślenia :) może wtedy coś wymyślę :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również marzę o lekcji surfowania, szczerzę to przed śmiercią chcę zrealizować podobne cele ale nigsy też w sumie nie słyszałam nigdzie o takiej liście, nie może inaczej nie wiedzialam jak to się oryginalnie nazywać.

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podróże małe i duże :D super post :3

    W wolnej chwili zapraszam :3
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe cele, ważne by wyznaczać je sobie w życiu, by dążyć do czegoś.
    Ja sama mam pełno marzeń i wierzę że się spełnią :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała zwiedzic U.S.A. i Londyn. <3 Może niedługo jedno z moich marzeń się spełni, a dodam, że byłam już w NY. Zdjęcia sztos!
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym, mieć dobry zawód, aby moja rodzina była szczęśliwa i zdrowa. I podróżować, dużo podróżować!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Podróże - o tak! Muszę koniecznie też taką listę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń