1 paź 2016

PAŹDZIERNIK


Dzisiaj właśnie pierwszy dzień najbardziej dołującego miesiąca w roku ( razem z listopadem).
Za nami już wrzesień, pierwszy miesiąc szkoły skończony, co oznacza tylko 9 miesięcy do wakacji (265 dni) i 84 dni do świąt :D   Istnieją dwa typy ludzi tych kochających jesień i tych nienawidzących.
 Ja zdecydowanie zaliczam się do tych drugich. Gdy pada za oknem popadam w depresję i stan totalnego załamania. Nic mi się nie chce, poza spaniem i jedzeniem. Najlepiej na ten czas zapadła bym w sen zimowy i obudziła się na zimę, ale na taką prawdziwą zimę ze śniegiem, jeśli w ogóle będzie. Ciepły koc, skarpetki, herbatka i książki pomagają mi przetrwać jesień, a jeśli już wychodzę (co normalnie w lato robię codziennie) chowam się w mój ukochany kardigan. Nienawidzę gdy pada, gdy nie mam chęci w ogóle na nic, chociaż czasem zdecydowanie potrzebuję takiego stanu, by na chwilę odpocząć i pomyśleć, by spokojnie zanurzyć się w ulubionej książce wiedząc, że nie mam nic lepszego do roboty. Tym razem gdy wypadło parę dni deszczowych ja skończyłam w łóżku pod kołderką, gdyż doparła mnie grypa. Na szczęście to już za mną, teraz tylko przetrwać resztę.
Jednak ze wszystkich pór roku wybieram te ciepłe, a jeśli już jesień to tą piękną, słoneczną jesień z kolorowymi liśćmi wokół i lekkim powiewem ciepłego wiatru <3
Nie mówię, że w ogóle nie lubię jesieni, bo kocham każdą porę roku, ale jesień tylko tą piękną,złotą.




Jak na razie pogoda się utrzymuje i oby wytrwała jak najdłużej! Nie mam pojęcia dlaczego, ale słońce dodaje mi więcej sił, chęci do wszystkiego i o wiele bardziej wolę upały niż wrażenie, że zaraz zamarznę :D
Ostatni dzień września spędziłam na Równicy, gdzie odbył się rajd szkolny. 
Nie było czasu na więcej zdjęć, bo rajd choć męczący był świetnie zorganizowany ! 

A wy co sądzicie o jesieni? Jesteście bardziej typem pierwszym czy drugim ?




15 komentarzy:

  1. Ogólnie to w październiku/listopadzie już od kilku lat nie miałam stanu "depresji"/chandry/smutku, tylko zdarzyło się parę dni, kiedy po prostu miałam dość, jak to bywa w życiu. Miałam pierwsze etapy konkursów i byłam nastawiona na nie, wiec na miałam na to czasu.
    W pewnym sensie lubię deszcz, lubię spadające liście, ale nienawidzę, kiedy dzień kończy się tak szybko.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie taka jesień, jaką widzę dziś za oknem wprawia w nastroj 'niechcemisię'. Zdecydowanie wolę słońce, i liście spadające z drzew ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest to pierwsze zdjęcie 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy wpis :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja należę jednak do tej grupy, która uwielbia jesień i wszystko co z nią związane :)
    Urzekło mnie to pierwsze zdjęcie x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj ja takze mam depresje, gdy za oknem jest taka pogoda jak wlasnie teraz- czyli deszcz, wiatr, zero slonca ;/
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z wielka checia
    buziaczki

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejku! :) zakochałam się w tych zdjęciach <3
    uwielbiam!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaliczam się zdecydowanie do tej drugiej grupy... Nie lubię tego, że dzień jest coraz krótszy i kompletnie nie mam energii...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia i śliczna miejscówka<3
    co powiesz na wzajemną obs? Daj znać w komentarzu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Chętnie, już zaobserwowałam ;)

      Usuń
  11. Super fotki, a jesień... Najchętniej bym zamieniła ja na piękną letnią pogodę 😉 kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm osobiście trudno mi stwierdzić czy lubie jesien. Nie przeszkadza mi ta pora roku;) Jest potrzebna dla ochłonięcia;)
    Dołączam do obserwatorów;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie widoki, a niebo szczególnie!
    Obserwuje ;)

    http://michalinm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne widoki aaa!♥
    Bardzo ładnie piszesz c;
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń