3 gru 2016

ZA CO KOCHAM ZIMĘ?\ INSPIRACJE

Witam was w już drugim poście z blogmasów, tym razem nie aż tak świątecznie, bo o zimie, chociaż zima również kojarzy  się ze świętami. Większość postów z tej serii będzie tak w drugiej połowie grudnia, ponieważ wszystkie ozdoby w moim domu są zazwyczaj dopiero wtedy oraz będę mieć więcej czasu, bo jak na razie nauka zabiera mi jego większość. Pierwszy grudnia w mojej miejscowości był typowo zimowy,  spadło około 10 cm śniegu, jednak jak szybko spadł, tak szybko się roztopił i dziś została już sama woda. Nie napiszę, że zima jest moją ulubioną porą roku, bo właściwie takiej nie mam, każda ma swoje plusy i minusy ( jednak bardziej preferuję lato). Jeśli zima to tylko ze śniegiem, w ostatnich latach trochę go mało, cóż miejmy nadzieję, że teraz będzie inaczej.

Tak jak już wspomniałam:

1.Śnieg
Zima jest magiczna tylko ze śniegiem, mimo zimna wolę chodzić widząc wokół śnieżną białą krainę niż, aby była wszędzie "ciapa". Zdjęcia w śniegu wyglądają jak z bajki !


2. Sporty, zabawy zimowe
Narty i  łyżwy uwielbiam, nauka jazdy na snowboardzie to takie moje mniejsze marzenie, rok temu miałam okazję spróbować, ale nie na długo. Lepienie bałwana i sanki- moim zdaniem każdy powinien spróbować, niezależnie od wieku.


3.Sweterki
Większość nosi je już jesienią, ale mi kojarzą się z zimą. Mimo, że mam w swojej szafie zaledwie dwa, wyglądają cudownie i zamierzam się zaopatrzyć w taki jaki pokazywałam wam w poprzednim poście.



4.Święta
Chyba podstawowa rzecz, za którą każdy kocha zimę. Te wszystkie ozdoby, lampki,choinki,  kolędy, piosenki świąteczne, wspólne śpiewanie i czas spędzony z bliskimi . Cały ten klimat wygląda nieziemsko!


5.Ferie
Dla mnie głównie to czas obozu narciarskiego i wyjazdu z rodziną do Białki Tatrzańskiej lub Wisły.
W 2017 ferie zaczynają się dla mojego województwa najwcześniej, bo już około 16 stycznia. Dlatego pierwszy semestr kończy się strasznie szybko.

6. Ciepła herbatka, gorąca czekolada, kawa
Herbata, czekolada i kawa kojarzą mi się typowo z zimą, dziś po 6 godz mrozu potrzebowałam ich ogromnej dawki!


Dzisiejszy dzień także spędziłam na biegu mikołajkowym jako wolontariusz. Już od dawna chciałam wziąć w czymś takim udział, jeżeli macie taką możliwość pomóc gdziekolwiek szczerze polecam, świetna zabawa! Mimo strasznego zimna było genialnie!


Za co kochacie zimę? Jaka jest wasza ulubiona pora roku?

M.

30 komentarzy:

  1. Moje ulubione pory roku to lato i jesień :) Zimy wprost nienawidzę :) Jest okej wtedy gdy nie trzeba wychodzić z domu, ale jak muszę wyjść to tragedia. Wolałabym aby zima trwała tylko miesiąc. W tym roku mnie bardzo zaskoczyła, listopad to jednak trochę za wcześnie na śnieg i ogólnie zimę. Jednak są plusy. Jedyne co w niej lubię to święta, ferie i bardzo ładne widoki, w szczególności chodzi o drzewa i lasy. Bardzo magicznie to wygląda ;) A zdjęcia inspiracyjne bardzo mi się podobają, pomimo tego, że nie przepadam za zimą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym śniegiem to jest różnie. Ostatnio spadł u mnie i musiałam iść do domu nieodśnieżonymi chodnikami. Kiedy weszłam do sieni, miała całe buty przemoczone ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Twojej listy dodałabym jeszcze widoczki gór. Kocham góry i bez nich nie powiedziałabym, że kocham zimę <3
    Cudowne zdjęcia, czekam na więcej
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 cm śniegu? Zazdroszczę! U mnie szarzyzna, chociaż rano ładnie świeciło słoneczkooo :D Moja lista jest bardzo podobna do twojej. U mnie też pojawił się o tym wpis :) Super zaczynasz blogmasa :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zimę kocham za właściwie wszystko. To moja ulubiona pora roku. Najbardziej chyba za śnieg, tą rodzinną i miłą atmosferę. Szkoda jednak, że tego śniegu z roku na rok coraz mniej ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

  6. Nice post!
    What you think about follow each other? :) Follow me and I follow you :) Please, add a comment on my blog if you following me :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto nie lubi swiąt;) No snieg lubie zawsze ale jednak po wczorajszych przygodach drogowych to mam na niego focha;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona pora roku to lato ale zimę również bardzo lubię. A kocham ją za święta i za magiczny klimat <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepla herbata, sweterki, sporty zimowe no i snieg to taka esencja zimy! Dla mnie to najlepsza pora roku bo rozpoczyna mi sie sezon , zawody i nawet jezdzenie na nartach dla przyjemnosci! <3
    Mega zdjecia *-*

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima jest najlepsza!❤ Te ciepłe sweterki, kawa i śnieg,który aż cieszy kiedy rano po przebudzeniu patrzy się na zaspy.😍
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda pora roku ma coś w sobie. Nie mogę doczekać się świąt. Super inspiracje, aż można się rozmarzyć. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest tylko jedna rzecz za co mogę polubić zimę. Są to światełka świąteczne ;)
    obserwuje i zapraszam na mojego bloga o życiu którego odnowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Improves your skin: It improves your skin, making it easy and blemish and wrinkle unfastened. you will have your actual age off your face,http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię zimę za śnieg, święta i wieczory z herbatką i kocykiem, książką :) I te piękne wystawy świąteczne wszędzie, światełka *.*
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam ulubionej pory roku, ale w zimie lubię sporty typowo zimowe, łyżwy i narty <3 No i w sumie coś w tym jest, nigdy herbata czy gorąca czekolada, a nawet kakao nie smakują lepiej niż w zimie <3

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zimę lubię za śnieg, ciepłe swetry i święta. Biała zima jest piękna!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam zimę za łyżwy! To jest najlepsze, co może mi się teraz przytrafić!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście uwielbiam lato, ale za to zimą kocham te prześliczne widoki, jak wszystko zostanie przysypane przez śnieg.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście nie przepadam za śniegiem, może dlatego, że nie uprawiam żadnych sportów ziomowych

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja kocham zimę za spokój, który niesie ze sobą. Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. tyle powodów by ją kochać! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki klimat ♥︎ kocham zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. PRzy takich widokach i ciepłym sweterku można kochac zimę :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piekne zdjecia i te sweterki <3

    OdpowiedzUsuń