19 lut 2017

*post napisany tydzień temu, jednak dopiero teraz dodaję*
Muszę przyznać, że ostatni tydzień w szkole był straszny, ale również pełen emocji. W kwietniu będę brała udział w wymianie! Dostałyśmy karty i teraz korespondujemy z Holendrami, muszę przyznać, mimo, że kocham angielski nie jest to wcale proste, warto się uczyć języków! Post o wymianie w kwietniu na pewno się pojawi. Wracając do tematu zdaję sobie, że jest już luty, ale dalej nie przedstawiłam wam książek, które przeczytałam w 2016 roku. Nie jest ich specjalnie dużo, ale jak dla mnie tak. 40. 
W tym roku zamierzam przeczytać 50. 10 już za mną, także nieźle zaczęłam. 




LEKTURY

Nie, nie czytam wszystkich lektur. Uważam, że większość jest źle dobrana, a na mnie czekają inne książki. Często korzystam ze streszczeń.
MAŁY KSIĄŻĘ
uwielbiam, już wcześniej zamierzałam przeczytać, na filmie także byłam.

SKĄPIEC
Krótka, dlatego się jej podjęłam. Muszę przyznać, że nawet mi się spodobała.

IGRZYSKA ŚMIERCI
Wybrałam jako przygodową książkę. Od początku #team Peeta

KAMIENIE NA SZANIEC
Zdecydowanie warto przeczytać. Pewnie każdy domyśla się dlaczego.


ULUBIONE SERIE 2016
 
WYBRANI 

 RYWALKI
HARRY POTTER (1-4)


NAJLEPSZE

ODDAM CI SŁOŃCE
Słyszałam, że dużo osób różnie odbiera tą książkę. Na początku mi samej było ciężko, po 150 stronach akcja rozkręciła się nie do pomyślenia.
HOPELESS
LOSING HOPE
Od tych książek zaczęłam swoją historię z Colleen Hoover
 
 WSZYSTKIE JASNE MIEJSCA

ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ
Dalej nie widziałam filmu, ale książkę kocham.

ODKĄD CIĘ NIE MA
Nie znana, lecz idealna na wakacje. 

GIRL ONLINE 2
Teraz tylko wyczekuję 3 części. Uwielbiam<3

NERVE
 Szybka gra. Zaczęłam czytać, a po 3 godzinach byłam już na końcu.
 PROMYCZEK
Wypożyczyłam książkę w ciemno, nie zawiodłam się.

7 RAZY DZIŚ 
Częste déjà vu, ale warto po nią sięgnąć.

 CHŁOPAK, KTÓRY STRACIŁ GŁOWĘ

Uwielbiam, mimo, że czegoś w niej nienawidzę. Kto czytał pewnie wie.

ŚREDNIE

NEVER NEVER 
Inna niż Hopeless czy Maybe Someday, może dlatego, że pisana z Tarryn.

W PIERŚCIENIU OGNIA

CHEMIA NASZYCH SERC

CHŁOPAK, KTÓRY ZAKRADAŁ SIĘ DO MNIE PRZEZ OKNO
Gdybym przeczytała ją pierwszą może, by się okazała lepsza od Hopeless, jednak na tą chwilę za bardzo mi przypomina tamtą historię.

 KAŻDEGO DNIA


WYŚNIONE MIEJSCA
Tutaj naprawdę czułam się jakbym śniła, często niezrozumiała, ale intryguje.
 
 SZUKAJĄC ALASKI
Dużo osób na nią narzeka, zupełnie nie spodziewałam się takiego obrotu wydarzeń.


KSIĄŻKI, NA KTÓRYCH SIĘ ZAWIODŁAM

LINIA SERC
Po Rainbow spodziewałam się czegoś lepszego, chociaż książka była w porządku, ale momentami nudziła

PAPIEROWE MIASTA
(uznam,że tak,ponieważ zostało mi 30 stron do końca. Nie wiem czy kiedyś ją skończę).

KTOŚ MNIE POKOCHA
Zdecydowanie gorsza od świątecznych opowiadań.

GUS
Po tempie w jakim pochłonęłam Promyczka, miałam nadzieję, że Gus również będzie tak samo dobry. Jednak historia trochę nie daje wyboru.



Czytaliście te książki? Jaka jest wasza ulubiona książka?




z góry przepraszam za brak zdjęć, ale mój komputer jest w naprawie, jak wróci edytuję.




Do następnego!
M.


10 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię, ja w jeden rok zaledwie dwie książki przeczytam :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, że lubisz czytac;)
    Ja malo czytam;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze wymiany
    taaak, hopeless jest świetne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Szukajac Alaski i bardzo mi sie podobala, w sumie dlatego ze byl wlasnie taki obrót zdarzeń😹
    Hopless tez super!!!!
    Przyznam ze masz bardzo fajny styl bloga, minimalistyczny a to bardxo lubię i fajnie oraz prosto piszesz o ksiazkach w jednym zdaniu. Ale od razu wszystko wiadomo ;)

    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Greckie wakacje krótką ksiazka która serio polecam pisane w formie pamiętnika :) na pewno niedlugo pojawi się w podsymowaniu miesiąca :)
    Na blogu :
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam bardzo wiele z tych które wymieniłaś :)
    Serce skradł mi Promyczek :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość przeczytałam, może się skuszę na niektóre z nich :) Też będę musiała niedługo przysiąść i spisać przeczytane przeze mnie książki. Jak się z tym ogarnę to mogę Ci podrzucić kilka ciekawych tytułów :)

    Zapraszam czasem do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam kilka z książek które wymieniłaś, ale jest też sporo, które zapiszę na swoją listę DO PRZECZYTANIA :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również kocham Harrego :)
    Fajna jest ponoć Girl Online ale nie miałam okazji czytać ani oglądać :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 230 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki takie jak igrzyska śmierci, wybrani, czy hopelles również są już za mną i zdecydowanie polecam je każdemu. Dalej czeka na mnie promyczek, nerve i siedem razy dziś.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń