25 cze 2017

SUMMER PLANS


Oficjalnie mogę powiedzieć, że od piątku mamy upragnione w a k a c j e. 
Mimo, że czuję je już od jakiś 2 tygodni wreszcie wiem, że nie muszę pamiętać o niczym związanym ze szkołą. Po długich wyciąganiach ocen ukończyłam 2 gimnazjum z średnią 5,0 i 4 z matematyki, której mimo, że nie lubię cieszę się, że mam taką ocenę na koniec, a nie inną. 
Dziękuję mojej pani z korków hehe. 
W tym roku ( jak zawsze) postanawiam, że nie zmarnuję tych wakacji. (może wreszcie się uda) Zapraszam was do przeczytania mojej listy wakacyjnej!


SUMMER BUCKET LIST

ZOBACZYĆ
Stowarzyszenie umarłych poetów

Pamiętnik

Najdłuższa Podróż

Ponad Wszystko - właściwie już zaliczone,byłam wczoraj w kinie.

Piękna i Bestia (wersja z Emmą Watson)

Imagine Dragons Smoke and Mirrors

Buntownik z Wyboru

Choć goni nas czas

Teoria Wszystkiego

Requiem Dla Snu

Chłopiec w Pasiastej piżamie

Fight Club

Forrest Gump (ponownie, bo już niewiele pamiętam)

Skończyć oglądać Eyewitness i zacząć Pretty Little Liars

PRZECZYTAĆ
1. Pamiętnik

2.Najdłuższa Podróż

3.Black Ice

4. Szeptem (cała seria)

5. Kiedy odeszłeś

6. Gniazdo

7. Wszystko to co wyjątkowe

8. Szklany miecz

9. Królewska Klatka

10. Jakąś książkę po angielsku


ZDROWIE

Biegać

Ćwiczyć  Focus T25 alpha, miley cyrus sexy legs

Jeść zdrowo


INNE
Ściąć włosy

Zapuścić paznokcie

Zobaczyć wschód słońca

Maraton filmowy

Kino plenerowe

Wypróbować przepisy z książki Marty z bloga: codzienniefit

Odwiedzić muzeum śląskie

Przerobić ubrania

Nauczyć się grać przynajmniej 2 piosenki na gitarę

Przerobić ubrania

Iść do parku trampolin

Poznać ludzi

Uszyć coś

Park linowy

Wysłać list

Piknik

Przygotować domowe lody

Przejść pieszo jak najwięcej km

Zbudować szałas (taki powrót do dzieciństwa)

Oglądać często zachody słońca

Puścić lampion

Przebiec 3/5km bez przerwy ( tak jestem w tak złej kondycji)

Poza tym oczywiście będę codziennie wychodzić na dwór z przyjaciółmi, robić dużo spontanicznych rzeczy np. wyjścia na basen, grill itd. W lipcu jadę też na kolonie, w sierpniu do Hiszpanii, a we wrześniu odwiedzę Warszawę.


A wy jakie macie plany? 

22 komentarze:

  1. Ja mam niewiele planów, pewnie większość będzie na spontanie :) Widzę, że ty już masz wszystko zaplanowane, udanych wakacji!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie planuje, bo wtedy nic mi nie wychodzi ;) najlepiej na spontanie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow dużo tego , ale w sumie to dwa miesiące więc czasu jest bardzo dużo sądzę ze z pozytywnym nastawieniem wszytko osiągniesz trzymam za Ciebie kciuki ! I życzę powodzenia !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich świetnych wyników!
    Powodzenia w realizacji planów :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice list. Best wishes.

    Enjoy sale up to 50% off* on selected items. Visit store - JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo filmów i książek :P Ja bym nie dała rady xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej średniej!
    Udanych wakacji życzę! :)
    Widzę tutaj dużo filmów i książek więc jak najbardziej je obejrzę! :D
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Uwielbiam fotografować roślinki.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super postanowienia! Ja też planuję poprawę kondycji, myślę, że jestem w podobnej formie do Twojej, więc trzymam również za Ciebie kciuki! :)
    Pozdrowienia,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film "Chłopiec w pasiastej piżamie", bardzo dobry!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w spełnianiu wakacyjnej listy! :)
    Moje plany na wakacje są bardzo spontaniczne.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam w planach przeczytać kilka książek :)


    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/new-things-from-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja wakacyjna lista wygląda bardzo ciekawie! <3
    Też mam w planach przeczytać mnóstwo książek, ale przede wszystkim będę dużo podróżować!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje ze wszystkie twoje plany się udadzą! Muzeum ślaskie jest cudne! Także mam zamiar się tam wybrać :D Mój największy plan to jak na razie obóz w lipcu! :D
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super masz te plany! Trzymam kciuki, żeby Ci się udało!
    Te zdjęcia są przecudowne, ja zapraszam Cię na mojego bloga o tematyce podróży i mody <3
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super masz plany! Szeptem i Black Ice- uwielbiam! Mega książki <3 Ja też mam zamiar m.in. nadrobić filmowe, serialowe zaległości i dużo ćwiczyć na gitarze :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. SUper plany, oby się udało ci je spełnić <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne plany. Ja wszystko robię spontanicznie jak mnie najdzie chęć. Jednak zaplanowane mam już kolonie również w lipcu. :) Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam B.B.

    OdpowiedzUsuń
  19. robić dużo spontanicznych rzeczy np

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post dear! Love the photos <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę tutaj dużo filmów i książek więc jak najbardziej je obejrzę!

    OdpowiedzUsuń