4 lip 2017

ONE YEAR


Dokładnie 4 lipca rok temu został założony ten blog. 14 lipca dodałam pierwszego posta.
 I wiem, że nie zawsze jest tak jak bym chciała, bo bywa różnie z postami, ale zawsze staram się z siebie dawać jak najwięcej. Przed tym blogiem miałam ich dużo, nawet nie wiem ile i szczerze mówiąc pozapominałam haseł, więc wiem, że gdzieś dalej są, ale nie chcielibyście tego zobaczyć haha. Tak czy inaczej nigdy nie sądziłam, że zostanę tu na dłużej i ktokolwiek przeczyta to co napiszę. Dziś z okazji 1 urodzin zapraszam was na krótkie Q&A.




1. Czym robisz zdjęcia? 

 Jest to Canon powershot a2400 IS.-niczym specjalnym, mam w planach kiedyś zaopatrzyć się w lustrzankę, ale jest jeszcze czas.

2. Od dawna prowadzisz bloga i czemu go założyłaś?
Jak wcześniej napisałam 4 lipca. Czasem śmieszy mnie to, że to właśnie ten 4 lipca, czyli niepodległość Stanów, co wcale nie było tu planowane. Dlaczego założyłam? Nie ma jednego konkretnego powodu. Chciałam mieć miejsce do przemyśleń, coś w rodzaju pamiętnika, ale ze zdjęciami, by inni mogli także z niego korzystać, czytać i dzielić się swoimi opiniami. Pamiętniki są cudowne i sama kiedyś prowadziłam, teraz raz na jakiś czas coś napiszę, ale nie często. Kiedyś kartki też przepadną, nie możemy zapanować nad tym co się wydarzy. A to co wpadnie do internetu, nigdy z niego nie wyleci.

3. Jakie masz plany na bliższą przyszłość?
Od września będę uczęszczać do 3 gimnazjum, nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Zamierzam skończyć tą klasę z jak najlepszą średnią i tak samo napisać egzaminy. Chociaż gdy chcę by coś mi wyszło nie wychodzi, więc nigdy nic nie wiadomo. Moje życie działa na opak. Jeśli chodzi o liceum mam już upatrzoną klasę medialną, ale nie jestem w 100% przekonana.

4. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego. Nie ma rodzaju muzyki, z którego ani jedna piosenka mi się nie spodoba, chociaż nie przepadam za disco polo. Uwielbiam pop i rock. Mój ulubiony zespół to Imagine Dragons. A wokalista Ed Sheeran, na którego koncert jeśli się uda zamierzam się wybrać. Kocham także wszystkich członków One Direction, lecz najbardziej przypadają mi do gustu piosenki Harrego i Nialla. Co do reszty Twenty One Pilots, Coldplay, Tini i Melanie Martinez i Lanę- można także uznać za ulubione osoby ze świata muzyki.

5. Jeśli masz Twittera i stalkujesz swoich idoli podasz user? :)
Rzadko korzystam z Tt, kiedyś miałam na telefonie to się trochę uzależniłam, potem odinstalowałam ( brak pamięci ). Od czasu do czasu wchodzę na komputerze. Jeśli chodzi o social media uwielbiam Instagrama.@lqcreature
@MartaW32584231 (Twitter)
^ nie pytajcie czemu tak, bo pewnie coś popsułam jak zwykle, ale nie zamierzam zakładać nowego skoro już z tego korzystam czasem.

6.  Na kogo koncert chciałabyś pójść/ na jakim już byłaś?
^ Byłam na koncercie Lodoviki Comello w 2015, reszta to takie mniej poważne , w mieście typu Kamil Bednarek, Sylwia Grzeszczak, Margaret, Ewa Farna itd. Moim największym marzeniem jest Imagine Dragons. Reszta podana wyżej także, ale oczywiście 

7. Często czytasz mojego bloga/odwiedzasz? 
http://nikasspace.blogspot.com/ - Mega dziękuję ci za zadanie pytań. I tak czytam tego bloga, nie zawsze komentuję, ale czytam. Chociaż teraz nie mogę znaleźć wpisując do internetu. 


MINI STATYSTYKI:
OBSERWATORZY:63
WYŚWIETLENIA 4, 107
KOMENTARZE: 489
Każdy stawia sobie inne wymagania, ja piszę dla przyjemności, nie dla "follow", mimo to uwielbiam czytać wasze komentarze i cieszę się, że w ten rok tyle się udało<3 

Piszcie czego więcej chcielibyście tu zobaczyć!
Do następnego !
M.




19 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) Ja nigdy nie miałam okazji być na takim poważniejszym koncercie

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. I wszystkiego najlepszego z okazji roku bloga 🎁🎂 dalszych sukcesów w blogowaniu życzę :)
    aniolek4.blogspot.comm

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobny gust muzyczny :D Też uwielbiam Ed'a Sheerana i Imagine Dragons ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam eda ! <#
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę Ci powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) gratulacje i życzę dalszych sukcesów ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku blogowania i życzę dalszych sukcesów oraz mnóstwa wytrwałości! Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! życzę kolejnych lat owocnego blogowania, a jako prezent urodzinowy zostawiam siebie w postaci obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnych lat blogowania !
    Piękne zdjęcia
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A! Nie ma za co za pytania :) Fajnie, że na nie odpowiedziałaś i gratuluję pierwszej rocznicy! Ja pokochałam ostatnio Imaginów dzięki ich płycie "Evolve"... Słucham ich teraz cały czas i moim marzeniem również jest ich koncert, okazja minęła mi koło nosa...
    Co do stylu muzyki 1D, mnie najbardziej do gustu przypadła muzyka Liama i Harry'ego :D. Niall też ma super kawałki, ale takie bardzo w stylu 1d hah
    Miłego !
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku rzuciło mi się w oczy: Ed, koncert, One Direction, Niall, Tini... i od razu Cię polubiłam ;) Mam nadzieję, że do zobaczenia na tym koncercie! A co do tematu - życzę Ci wytrwałości i inpiraci, przede wszystkim! To wielki sukces, wytrwać przez rok! Pamiętaj, nie zniechęcaj się i nie porównuj do innych, bo zawsze będziesz wyjątkowa w tym, co robisz ;) Gratuluję pierwszych urodzin bloga!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia:) A post bardzo ciekawy:)
    Zapraszam do nas:
    protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację! Życzę dalszych sukcesów!
    Mam nadzieję, że kiedyś pójdziesz na wymarzone koncerty :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam Twojego bloga, chociaż często mam zaległości :( <3

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! <3
    Gratuluję Ci pierwszych urodzin bloga, dalej się rozwijaj i pisz, bo widać, że to coś co naprawdę lubisz!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super odpowiedzi! Powodzenia w dalszym blogowaniu ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia!!! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń